Jura Ena Micro 1 maal probleem..

Hilly
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 09 feb 2015, 14:04

Jura Ena Micro 1 maal probleem..

Berichtdoor Hilly » ma 19 mar 2018, 19:30

Hi,
Ik dacht dat ik alle Jura problemen heb gehad, maar het is niet zo :).. Ik heb een jura micro 1, maar de molen draait niet lang genoeg. De molen is gereinig, maar bij het koffiezetten maalt die extreem kort (2sec). De bonen worden wel gemalen maar echter te weinig.

Omdat ik een beetje haast had, heb ik de molen snel in elkaar gezet en volgens mij heb ik de molen gewoon niet afgesteld. Vandaar misschien de korte loopduur van de molen of niet?

Gebruikersavatar
Jura_Impressa
Berichten: 627
Lid geworden op: di 25 mei 2010, 17:35
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Jura Ena Micro 1 maal probleem..

Berichtdoor Jura_Impressa » wo 21 mar 2018, 09:01

Hi,
Ik dacht dat ik alle Jura problemen heb gehad, maar het is niet zo :).. Ik heb een jura micro 1, maar de molen draait niet lang genoeg. De molen is gereinig, maar bij het koffiezetten maalt die extreem kort (2sec). De bonen worden wel gemalen maar echter te weinig.

Omdat ik een beetje haast had, heb ik de molen snel in elkaar gezet en volgens mij heb ik de molen gewoon niet afgesteld. Vandaar misschien de korte loopduur van de molen of niet?
Hi Hilly,

De maaltijd wordt door de dosering in het menu op product niveau geregeld. Als dat bij maximale dosering geen 4,5 seconden is dan zal de machine naar verloop van tijd dat zelf mbv de encoder gaan corrigeren. Daar valt niet zoveel aan te doen verder.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron