gaggia TD1 probleem

Christik
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 09 mei 2018, 11:52

gaggia TD1 probleem

Berichtdoor Christik » di 13 nov 2018, 18:42

Beste lezers,

Ik probeer me buren te helpen, ze hebben net uit hun opslag een gaggia TD 1 gehaald en het functioneerd in het begin erg goed tot dat je eenmaal koffie of water er uit haalt dan beginnen de groene lampjes boven de knopjes te knipperen. Hiernaa kan je ook geen water/koffie eruit halen. Weet iemand van jullie wat het probleem kan zijn. 4 jaar geleden deed die het gewoon nog, ik zat te denken aan kalk. Please help. Alvast hartelijk dank.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: gaggia TD1 probleem

Berichtdoor GuidovW » di 13 nov 2018, 21:10

Vier jaar stil gestaan....?
Stilstand is achteruitgang, toch....

Afdichtingen uitgedroogd, kalkafzetting, enz.
Laat je buren hem eerst naar een goed onderhoudsadres brengen om hem te revitaliseren. :idea:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: gaggia TD1 probleem

Berichtdoor Fisherman » di 13 nov 2018, 21:46

Gaat deze ook weer in de verkoop?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Christik
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 09 mei 2018, 11:52

Re: gaggia TD1 probleem

Berichtdoor Christik » do 15 nov 2018, 19:44

Dankje wel voor jullie adviezen, ik heb het doorgeven aan me buurvrouw dat die gewoon grondig onderhoud nodig heeft. Zo ver ik weet wil ze de machine niet verkopen. Als je een machine zoekt heb ik eventueel een paar nog liggen (Solis, Jura, brasilia gradisca en bosch).


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron