Customized koffiebekers?

deKoffieKoning
Berichten: 7
Lid geworden op: di 22 mei 2018, 08:55

Customized koffiebekers?

Berichtdoor deKoffieKoning » vr 25 mei 2018, 16:22

Hoi

Sorry als dit al gepost is, maar ik kon niet direct een topic vinden dat aansluit bij mijn vraag, daarom een nieuwe thread ;)

Mijn broer gaat dus trouwen en ik zou een klein deel van de organisatie op me nemen (waar ik al bijna spijt van heb maar dat terzijde :D ). Het leek me wel leuk om hem op het huwelijk zelf te verrassen, en daarom had ik het idee om bekers te laten drukken met daarop de namen van het paar en eventueel een foto van hen beide. Niet alleen een leuke touch op de dag zelf, maar als ik er wat extra laat drukken kan het ook meegenomen worden als herinnering. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit betaalbaar? En kan ik hiervoor bij een copycenter terecht kan of doe ik het toch beter online? Input welkom!

Heseven
Berichten: 96
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 17:25
Locatie: Groningen

Re: Customized koffiebekers?

Berichtdoor Heseven » vr 25 mei 2018, 16:25

Ik weet niet waar je woont? Je zou bij een plaatselijk Fablab naar binnen kunnen wandelen met je vraag.. Misschien is dat een idee?

Verstuurd vanaf mijn Crystal met Tapatalk


Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Customized koffiebekers?

Berichtdoor Pti » vr 25 mei 2018, 16:32

Enrico zeefdruk in Utrecht doet stuks goederen. Het geen je laat bedrukken moet wel nieuw zijn.

deKoffieKoning
Berichten: 7
Lid geworden op: di 22 mei 2018, 08:55

Re: Customized koffiebekers?

Berichtdoor deKoffieKoning » vr 25 mei 2018, 16:43

Ik ben online een beetje aan het rondkijken, er bestaan dus wel veel mogelijkheden om kartonnen bekers te laten bedrukken. Maar ik vind het Fablab ook een goede tip, bedankt. Utrecht is me helaas net iets te ver.


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron