prijsverschillen winkels zelfde materiaal

mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

prijsverschillen winkels zelfde materiaal

Berichtdoor mutsje » zo 02 sep 2018, 20:28

Geen idee of ik het draadje in het juiste subforum plaats. Onlangs bij casabarista Den Haag prijs opgevraagd voor nieuw rubber en filter in mijn zetding :) 13,50 inc verzenden. Denk bespaar verzendkosten en ga naar simon en levelt. Of ik 21 euro wou gaan betalen, melde netjes dat ik het niet hoef omdat het bij casabarista maar 10 euro kost. Maar dat is gewoon een wopping 11 euro duurder (ex verzendkosten) voor zelfde materiaal. Komen jullie dat ook vaak tegen?
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Erik82
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: prijsverschillen winkels zelfde materiaal

Berichtdoor Erik82 » zo 02 sep 2018, 21:42

Standaard. Juist die bekende zaken zijn vaak belachelijk duur. Kijk eens hier (https://www.bellabarista.co.uk/espresso ... 8-5mm.html) en dan zie je dat je bij een Casabarista ook teveel betaalt. De siliconen groepsringen zijn veel beter dan die standaard zwarte gevallen.

Als je echt een goede prijs wil hebben moet je bij mensen als Kafko en HanR zijn. Standaard groepsring is 2 euro en douchescherm 3-4 euro (https://www.bellabarista.co.uk/espresso ... creen.html). Juist op dat kleine materiaal verdienen ze bakken met geld. Zelfde principe als 10X teveel betalen voor een HDMI kabel bij de Mediamarkt omdat op de TV juist minder marge zit en ze daarmee proberen dat toch wat te rekken.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul

mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

Re: prijsverschillen winkels zelfde materiaal

Berichtdoor mutsje » zo 02 sep 2018, 21:57

Ik ga volgende keer HanR wel lastig allen. Maar valt me op dat er enorme prijs verschillen zijn.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron