Bezzera Strega

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
bobbee

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor bobbee » wo 14 feb 2018, 09:22

Misschien moeten we dit topic maar even laten zijn waar het voor is, de verkoop van de strega van winkje.

Vanaf nu geen reacties meer die niet direct met de verkoop te maken hebben. Dat vervuild het topic en ik denk dat winkje daar niet op zit te wachten.
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

cremalover

Berichtdoor cremalover » wo 14 feb 2018, 09:31

Misschien moeten we dit topic maar even laten zijn waar het voor is, de verkoop van de strega van winkje.

Vanaf nu geen reacties meer die niet direct met de verkoop te maken hebben. Dat vervuild het topic en ik denk dat winkje daar niet op zit te wachten.
Opeens.
Dubbelgevederde Izzo Pompei te koop.

winkje

Berichtdoor winkje » wo 14 feb 2018, 10:10

Hi,

Weet niet zeker of ik überhaupt de moeite met nemen om te gaan reageren..... maar ga het wel doen.

Allereerst, een ieder dank voor goedbedoelde doch ongevraagde adviezen rond mijn keuze om mijn Strega te gaan vervangen door een ander espresso apparaat. Mijn overwegingen en selectiecriteria wijken af van anderen - maar zoals gezegd ik waardeer de input van anderen.

@Erik
Je hebt hem hier zelf al half te koop gezet waar al op wordt gereageerd. En dan ontkennen dat je hem te koop zet. Die reactie komt toch echt voort uit je eigen advertentietekst.

We zijn er hier voor om de leden correct te informeren. Eerder een consequentie van je eigen advertentietekst dan van mijn drang om mensen van de juiste informatie te voorzien.

Hier heb ik wel moeite mee - zware woorden als 'ontkennen' en de bal bij mij neerleggen terwijl ik een espresso apparaat te koop heb gezet en niet om reacties rond een maler heb gevraagd gaan me te ver. Ik heb niet de verwachting noch de wens gedrag van Erik te willen veranderen - Ik waardeer zijn bijdrage in veel topics maar ageer tegen de toon en bemoeizucht in dit topic. De afsluitende opmerking rond informeren is te makkelijk - vanzelfsprekend willen we altijd iedereen goed en afdoende informeren.

Yup, ook ik maak me nu schuldig aan het aaien van eigen ego door te reageren en heb me voorgenomen het hier bij te laten - zou je willen uitnodigen hetzelfde te doen.

Groet, Vincent
Bezzera Strega & Eureka Olympus 75

Terug naar “Te koop aangeboden”