Gezocht koffiemolen

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.

Re: Gezocht koffiemolen

Berichtdoor Spironski op do 14 jan 2010, 17:54

Gezien het feit dat veel leden op beide fora actief zijn worden kruisposten inderdaad over het algemeen niet gewaardeerd. Het is op fora ook gebruikelijk dat leden zich hieraan houden. Kies het forum waarvan je denkt dat het bij je vraag hoort en houd het daarbij.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106, Xpressivo Barista, Gene Café.
Spironski

Berichtdoor ronald22 op do 14 jan 2010, 18:01

Nauti schreef:
ronald22 schreef:
Ben ik de enige die zich hier aan irriteert? Het is prima om vragen te stellen, maar dit gaat me toch wat te ver, je eigen vragen kopieeren van de ene naar het andere forum, je zult uiteindelijk zelf de keuze moeten maken

Is het verboden om aan informatie te komen via verschillende forums? Als je alle forums gaat vergelijken dan gaat het zeker irriteren. Jammer dat je dit nou moest melden op mijn topic, Afijn excuses voor het ongemak ;)
ronald22

Berichtdoor ronald22 op do 14 jan 2010, 18:03

Spironski schreef:Gezien het feit dat veel leden op beide fora actief zijn worden kruisposten inderdaad over het algemeen niet gewaardeerd. Het is op fora ook gebruikelijk dat leden zich hieraan houden. Kies het forum waarvan je denkt dat het bij je vraag hoort en houd het daarbij.

Dank voor de medeling
ronald22

Eindelijk

Berichtdoor ronald22 op vr 05 feb 2010, 18:43

Vandaag ben ik de gelukkige bezitter geworden van een nieuwe Expobar Brewtus III en een Vario molen.
Ben er heel blij mee.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de adviezen
ronald22

Berichtdoor Spironski op vr 05 feb 2010, 19:38

Graag gedaan hoor, en gefeliciteerd met je aankopen! En hoe is de espresso, is die in één keer goed? ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106, Xpressivo Barista, Gene Café.
Spironski

Berichtdoor ronald22 op vr 05 feb 2010, 21:01

Spironski schreef:Graag gedaan hoor, en gefeliciteerd met je aankopen! En hoe is de espresso, is die in één keer goed? ;)

De espresso ging naar mijn smaak zeker in een keer goed maar ik ben nog geen smaakexpert.
ronald22

Berichtdoor Spironski op za 06 feb 2010, 01:26

Maar je hoeft toch ook geen smaakexpert te zijn? Als jijzelf, en oké: je partner en je gasten, het maar lekker vinden, toch?

Nu kan ik me wel voorstellen dat je vanaf nu veel beter gaat proeven. Je zou heus niet de eerste zijn die begint met: "ik ben geen geoefend proever", en gaandeweg hoe langer hoe meer en preciezer gaat proeven, om te eindigen als geoefend liefhebber die weet wat hij wil en kan.

Houd ons op de hoogte van je vorderingen hè? ;)
Spironski

Vorige

Keer terug naar Te koop gevraagd