[TKG] Orphan Espresso Lido handmaler

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Naampje

[TKG] Orphan Espresso Lido handmaler

Berichtdoor Naampje » wo 08 nov 2017, 13:40

Aangezien een Lido 3 of E het stomste is wat je nu kunt hebben met de komst van de M47, is er iemand die mij zijn E of 3 onding wilt verkopen?

bobbee

Re: [TKG] Orphan Espresso Lido handmaler

Berichtdoor bobbee » wo 08 nov 2017, 16:00

[Mod] bericht verplaatst naar juiste rubriek
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

martinierius

Berichtdoor martinierius » wo 08 nov 2017, 16:46

Geen interesse in een feldgrind? 😚
Carimali UNO || KINU M47,M68 || Aeropress || Feldgrind,aergrind || Mini Gaggia || ROK hand grinder || Chemex || Kalita 185 || Clever dripper
Behmor 1600 PLUS, modded met beanprobe

Naampje

Berichtdoor Naampje » wo 08 nov 2017, 17:31

Beste Martienirus,

Misschien wil je een prive berichtje sturen met een goed aanbod?

mutsje

Berichtdoor mutsje » wo 08 nov 2017, 18:55

Staat toch in te koop met een vraagprijs erbij :) hoe moeilijk kan het zijn.
ECM Giotto Premium, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Naampje

Berichtdoor Naampje » za 11 nov 2017, 13:31

@Mutsje. Bedankt voor het feit dat je de moeite neemt een reactie plaatsen. Erg zinvol zo'n wijsneus opmerking. Dank daarvoor.
Misschien behoeft mijn vraag (had ik misschien kunnen weten na het lezen van je avatar keuze) toch wat uitleg.
Komt ie, let je op?

Het begon allemaal met een topic starter met de vraag om een handmaler. Na allemaal goede voorbeelden en specificaties kwam er een medegebruiker die wat korter van stof was en gelijk maar even het hele scala handmalers met een ferme pen van de hand wees en alleen de M47 bleef hier overeind.
Aangezien ik eventueel ook wel geïnteresseerd ben in een handmaler maar daar niet een halszaak van wens te maken, vroeg vervolgens om een toch wel sinds de komst van de M47 waardeloos geworden Lido E of 3.
Verplaatst naar Te koop gevraagd, prima.
Daar word een opmerking geplaatst over een ander type maler, die advertentie had ik ook al gezien maar vond de prijs, die 10,- euro onder de huidige nieuwprijs lag redelijk hoog.
Dus vandaar mijn vraag om een privé bericht met een 'goed' bod. De kans bestaat namelijk dat de verkopende partij waarvan de advertentie niet storm loopt misschien bereid is een beter aanbod te doen. Beter voor mij, of het beter voor de verkoper is dat valt natuurlijk te bezien. Vooralsnog was ik nog niet overtuigd. Nette advertentie en mooi ding zeker, maar nogmaals, een anderhalf jaar oude derdehands machine die 10 euro onder de nieuwprijs is met een beschadigde burr, daar moet ik even over nadenken.
Zo, nu ben je weer op de hoogte en kijk ik halsreikend uit naar je volgende waardevolle bijdrage.
Ik ga ondertussen maar even op een andere manier mijn tijd verdoen en het lekbakje van mijn Senseo leegdrinken.

martinierius

Berichtdoor martinierius » za 11 nov 2017, 13:51

Deze feedback is interessant, thx.
Als iemand mij die nieuwprijs met verzending kan aantonen dan kan ik mij een beeld vormen van correcte prijssetting: ik heb mij gebaseerd op de prijs bij MBK met verzending. De Burr heeft een défault en voor twijfelaars bied ik daarom de optie met reserve nieuwe Burr erbij.
Reageren mag zeker in mijn TKA.
Laatst gewijzigd door martinierius op za 11 nov 2017, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Carimali UNO || KINU M47,M68 || Aeropress || Feldgrind,aergrind || Mini Gaggia || ROK hand grinder || Chemex || Kalita 185 || Clever dripper
Behmor 1600 PLUS, modded met beanprobe

Erik82

Berichtdoor Erik82 » za 11 nov 2017, 15:27

Hier is hij dan alleen niet meer leverbaar http://www.madebyknock.com/store/p24/th ... _2017.html. Dit is dus wel de juiste prijs. En die reactie over de Kinu heb je aan je eigen gedrag te danken dus nu niet ineens anderen de schuld geven.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Kalita Wave 155 RVS, Hario V60's, Aeropress en Bodum Cafetiere

Naampje

Berichtdoor Naampje » za 11 nov 2017, 16:12

En daar is Erik weer, jij misschien nog een Lido 3 of E te koop? :)

Erik82

Berichtdoor Erik82 » za 11 nov 2017, 16:18

De mijne is een half jaar geleden al verkocht na ruim 2 jaar gebruik. Vandaar mijn mening over de Kinu tov de Lido omdat ik met beide veel ervaring heb en dus weet waar ik over praat. Voor filter is de Lido geweldig maar voor espresso kun je 100 keer beter de Kinu nemen. Dat zal bobbee je ook kunnen vertellen.
Laatst gewijzigd door Erik82 op za 11 nov 2017, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Kalita Wave 155 RVS, Hario V60's, Aeropress en Bodum Cafetiere

Terug naar “Te koop gevraagd”