gezocht: filterdrager en flens voor Quickmill 3000

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
namor

gezocht: filterdrager en flens voor Quickmill 3000

Berichtdoor namor » do 14 dec 2017, 19:11

Beste mensen,

Ik heb een oude Quickmill 3000, werkt prima. Helaas filterdrager en flens zijn helemaal versleten. Ik zou graag ze willen vervangen maar vind het te duur om de nieuwe onderdelen te bestellen. Er wordt duurder dan machine :)

Laat me weten als je een QM oude filterdrager (met 3 oortjes) en/of flens heb liggen en zou willen verkopen. Hierbij nog foto's van wat ik zoek.

alvast bedankt,

Roman
Bijlagen
flens.jpg
filter.jpg
Londinium R , La Pavoni Pro Pre, Ceado 37J , Compak F8 en E5, Kinu M47 / Hottop 2K+, VST LAB Coffee III Refractometer + Tonino + Wile Coffee

HanR

Re: RE: gezocht: filterdrager en flens voor Quickmill 3000

Berichtdoor HanR » do 14 dec 2017, 21:24

Beste mensen,

Ik heb een oude Quickmill 3000, werkt prima. Helaas filterdrager en flens zijn helemaal versleten. Ik zou graag ze willen vervangen maar vind het te duur om de nieuwe onderdelen te bestellen. Er wordt duurder dan machine :)

Laat me weten als je een QM oude filterdrager (met 3 oortjes) en/of flens heb liggen en zou willen verkopen. Hierbij nog foto's van wat ik zoek.

alvast bedankt,

Roman
Ik zou de veertjes en aandrukpennetkes ook vervangen.

Terug naar “Te koop gevraagd”