(Voorzien!) La Pavoni Europiccola (Of Peppina, Caravel, ....?)

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Erik82

Re: (Voorzien!) La Pavoni Europiccola (Of Peppina, Caravel, ....?)

Berichtdoor Erik82 » di 26 dec 2017, 14:57

Uiteindelijk is een nieuw gewoon portafilter erbij kopen aanzienlijk goedkoper (dacht onder de 40 euro) dan een naked. Het uitboren gaat je niet heel veel geld kosten verwacht ik en is zo gebeurt met het juiste gereedschap. Je leercurve zal vervolgens echter vele malen hoger zijn en dat scheelt ook in je dure verse boontjes.

Van een vriend van mij heb ik er destijds eentje uitgeboord en die had een nieuw gewoon portafilter bij hanr gekocht maar die ligt te verstoffen in de kast. Als je eenmaal een naked gewend bent wil je niet anders meer. Gewoon even doorbijten en dan komt het allemaal goed ;) .
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Kalita Wave 155 RVS, Hario V60's, Aeropress en Bodum Cafetiere

@3aan
Contacteer:

Berichtdoor @3aan » wo 27 dec 2017, 23:29

Uitboren kan meestal wel bij mij in 2691 ben echter nu nogal met de griep behebt, is een hardnekkig gebeuren, dat gun ik bijna niemand.
Laatst gewijzigd door @3aan op wo 27 dec 2017, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Gaggia Orione 1961 - Compak K8 met doseerschuif
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » do 28 dec 2017, 05:44

1ben echter nu nogal met de griep behebt, is een hardnekkig gebeuren, dat gun ik bijna niemand.
Sterkte!
Had je een griepprik gehaald? Ik heb begin november zo'n spuitje voor bejaarden gekregen (tegen de griep bedoel ik, niet de euthanasiespuit) en ben nauwelijks ziek geweest, dus benieuwd of dat iets uitmaakt of dat het een andere 'stam' was.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

@3aan
Contacteer:

Berichtdoor @3aan » do 28 dec 2017, 10:44

Heb jaren achtereen prikken gehaald, daar reageerde ik echter niet goed op, kreeg er knappe griepverschijnselen van, elke keer zo'n 10 dagen ellende, dit was het 4e jaar dat ik niet de prik heb gehaald en nu voor de eerste keer flink beroerd, we zien het volgend jaar wel, trouwens een maat van mij heeft ook de prik gehaald en was er net zo aan toe als ik nu.
Gaggia Orione - 1973 - Gaggia Orione 1961 - Compak K8 met doseerschuif
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Terug naar “Te koop gevraagd”