(Gevonden) LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor bobbee » di 28 aug 2018, 23:57

Ik heb gelukkig de echte.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

tohenk2
Berichten: 244
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 21:10

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor tohenk2 » wo 29 aug 2018, 10:45

Ik had ze wel op TaoBao gezien (zoeken op HG1 EK43) en dan lijken ze nog goedkoper, maar later komen er weer verzendkosten bij.
Plus dat je bij bestellen met TaoBao Google Translate of iemand nodig hebt die Chinees voor je kan vertalen natuurlijk ;)

Ik krijg hopelijk snel een Niche koffiemolen - de hoofdreden dat de uitlevering vertraagd is, is dat de shaker die gemaakt wordt door de sub-fabrikant niet voldeed aan hun eisen en er rond het einde van augustus (nu?) een vervangende levering zou zijn...
Overigens heeft dat busje geen bodem die eruit kan of deksel er op voor zover ik weet. Het kan toch niet echt moeilijk zijn om te maken denk ik dan. Ben wel benieuwd (de cacaobus die in de video's wordt gebruikt is NIET wat er meegeleverd gaat worden.)


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron