Wat doen jullie voor de kost?

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
Jochen_P
Berichten: 387
Lid geworden op: za 13 feb 2016, 12:43

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Jochen_P » wo 11 jul 2018, 09:35

Magazijnbediende bij een firma die actief is in de ziekenhuissector. Wij verdelen hand- en oppervlakteontsmetting en infusie/transfusie materiaal.

In de keuken staat een Jura met masalto bonen. Als je veel spoelt en de eerste 5 koffies van de dag aan je voorbij laat gaan is het nog te drinken. Heb al geprobeerd Fascino koffie hier binnen te krijgen maar ze kijken maar raar als je over 'verse' koffie begint :D
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

Gebruikersavatar
johnmoeleker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 13 mar 2018, 06:31

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor johnmoeleker » wo 11 jul 2018, 17:01

Na de laatste 16 jaar een assessmentbureau te hebben gehad, nu met pensioen.

Gebruikersavatar
Ypuh
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 02 mei 2021, 23:18

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Ypuh » di 04 mei 2021, 14:42

Leuk om te lezen. Ik werk als IT consultant, hoofdzakelijk met Microsoft oplossingen. Zit al bijna 3 jaar bij een ruimtevaart bedrijf en prima naar mijn zin daar. Leuke en afwisselende baan en -de laatste tijd dan wat minder- een prima manier om de vele verschillende koffieautomaten uit te proberen die ons land rijk is.
Laatst gewijzigd door Ypuh op wo 05 mei 2021, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Marc O. » di 04 mei 2021, 16:38

Manager Finance bij een online marketing/advertising bureau. We verzorgen de internetreclames voor o.a. VodafoneZiggo, Eneco, Kruidvat, Volvo, PON en nog vele andere grote namen. Begonnen als medewerker nummer 35 maar heb inmiddels ca. 500 collega's.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Gebruikersavatar
Baldrista
Berichten: 33
Lid geworden op: do 08 dec 2022, 04:43

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Baldrista » di 13 dec 2022, 19:54

Het leek mij wel leuk wat leven in deze post te blazen.

Ik ben een paar jaar werkzaam als allround operator bij een dagvers zuivelproducent. Ik werk in een 5-ploegendienst. Ik ben 27 jaar (wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van op dit forum?) en dankzij de onregelmatigheid toeslag kan ik deze hobby gelukkig financieren :D en door de onregelmatige diensten hou ik juist veel tijd over voor mijn gezin!

Op werk waag ik mij niet aan de koffie (gevriesdroogde koffie die niet te drinken is.) Omdat mijn eigen vader facilitair manager is binnen hetzelfde bedrijf is en hij de koffie regelt doe ik iedere verjaardag wel mijn best wat drinkbaars voor het bedrijf te regelen.
more espresso, less depresso
profitec pro 800 (onderweg)/ eureka XL / 1Zspresso / Wacaco picopresso / fellow Stagg / v60 / french press / Moka pot

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor omeCo » di 13 dec 2022, 21:18

Leuk. Ik heb een stukje teruggebladerd en zat al snel in 2013!! Geen erg drukke plek dus.
Ik heb hier zelf nooit wat geschreven. Ik heb dan ook geen werk (meer). Tot twee jaar geleden werkte ik als arbeidsdeskundige bij een kleine adviesbureau maar helaas ben ik toen arbeidsongeschikt geraakt. Dat komt niet meer goed maar ik ben blij dat ik als vrijwilliger nog actief kan zijn bij een koffiebranderij en op die manier bezig kan zijn met de koffieliefhebberij/hobby/passie/obsessie.

Wie volgt?

Gebruikersavatar
Joste
Berichten: 886
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 14:26

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Joste » di 13 dec 2022, 22:05

P&O adviseur bij een gemeente in 't Gooi. Leuke werk, al weer de nodige jaren, ik ben 63. Maar ik heb een hele andere achtergrond en daar komt mijn koffiepassie vandaan. Destijds heb ik in Groningen Italiaans gestudeerd. En dan ontkom je natuurlijk niet aan de goede espresso's in Italia. Daar is het begonnen. Eerst met een Bialetti espressopotje in een studentenhuis. En nu met wat betere machines van Rocket en Eureka. Dit gaat nooit meer over....
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor De B. Cormorant » di 13 dec 2022, 22:41

48 jarige (soort van business) analist bij een voedingsbedrijf in België die import-export en verkoop in België doet, zowel B2C als B2B. We kopen afgewerkte producten en grondstoffen aan. We fabriceren zelf niets maar laten een deel van ons gamma maken bij bedrijven met (evt deels) onze grondstoffen. Groot deel van onze omzet zit in koffie (groen en gebrand) en chocolade.

Emass
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 25 okt 2019, 14:11

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Emass » wo 14 dec 2022, 08:20

27 jaar en werk als Econometrist bij een vermogensbeheerder in de buurt van Utrecht. De hobby is al doorgeslagen tijdens mijn studie toen ik een Delonghi en een Eureka Specialita op mijn kamertje had staan.

De koffie op ons werk is helaas niet om naar huis over te schrijven, dus ik ben momenteel aan het kijken of ik een Cafelat kan regelen voor werk. Een heel apparaat neerzetten mocht niet in verband met brandveiligheid :lol:
Expobar Brewtus IV - [Malerloos] - Commandante C40

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor fransg » wo 14 dec 2022, 08:51

Ik ben een AOW'er die gelukkig nog wel zijn baantje erbij heeft als beheerder van een kleine stichting.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron