Wat doen jullie voor de kost?

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Martijn » zo 27 jul 2008, 22:35

Wat doen jullie voor de kost? Wie van jullie is professioneel met koffie bezig en wie niet? Van een aantal van jullie weten we het natuurlijk al maar ik wil jullie toch vragen hier nog eens specifiek aan te geven wat je zoals doet... onder werktijd.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Martijn » zo 27 jul 2008, 22:47

Ik zal het spits afbijten :) . Zoals wellicht bekend ben ik Martijn Verhaeg, ondernemer en eigenaar van twee bedrijven, te weten:

Verhaeg Webdesign & Webdevelopment bv
Dit bedrijf houdt zich bezig met de bouw van websites, webwinkels en onderhoudsmodules voor het midden en kleinbedrijf. Ik werk hierin samen met mijn broer Jeroen. Ik houd me voornamelijk bezig met programmeerwerk (php & coldfusion) en daarnaast bemoei ik me met de vormgeving. Een indruk van onze diensten en ons portfolio is te vinden op http://www.verhaeg.net
Momenteel is onze belangrijkste dienst de webinvasie, een totaal aanpak die de aanwezigheid (en het reusltaat daar van) van bedrijven op internet moet verstevigen.

Mijn broer & ik bv
Dit bedrijf heb ik, zoals de naam al doet vermoeden, opgericht met mijn broer Jeroen. Binnen dit bedrijf doen wij eigenlijk alles wat we écht leuk vinden. Belangrijk onderdeel hiervan is onze webwinkel MisterQuality.nl & MissQuality.nl (met dochters BaristaShop.nl & EseShop.nl). Daarnaast hebben wij De Vriendinnenclub (vriendinnenclub.nl), een website waar dames een profiel aan kunnen maken en op zoek kunnen gaan naar vriendschap.
Ter ondersteuning van de diverse websites hebben wij tevens een tweetal weblogs opgezet, te weten: Cookin.nl (van alles en nog wat) en Koffiegek.nl (Koffie, koffie en nog eens koffie).
Daarnaast bedenken we wekelijks nieuwe concepten waarvan we minstens één nacht de slaap niet kunnen vatten... :lol: Helaas hebben we de tijd niet om al deze concepten ook verder op te pakken en uit te werken... we hebben namelijk ook nog een vrouw en (3) kinderen...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic

Cookin' BV - www.cookin.nl

Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl

Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl

Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl

Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
Orrin
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 mar 2008, 14:26

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Orrin » ma 28 jul 2008, 11:28

Helaas hebben we de tijd niet om al deze concepten ook verder op te pakken en uit te werken... we hebben namelijk ook nog een vrouw en (3) kinderen...
Jullie doen ook alles samen hè! :D

Om dan meteen wat maar even over mezelf te vertellen. Ik ben mijn HBO studie bedrijfseconomie aan het afronden en ben nu bijna 3 jaar werkzaam op de financiële administratie van Nederlands grootste bouwbedrijf. Werkzaamheden bestaan nu uit van alles en nog wat op die administratie, maar binnenkort zal er gepraat gaan worden over een interessantere functie/uitdaging, want met een diploma bedrijfseconomie en de huidige arbeidsmarkt zijn er natuurlijk zat interessante baantjes te vinden.

Persoonlijk heb ik echter toch wel de ambitie om in de toekomst wat in de food-sector te gaan doen (in de zin van eigen zaak) en heb een aantal iedeeën in mijn hoofd rondzweven. Maar die houd ik nog even voor mezelf. ;)

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Martijn » ma 28 jul 2008, 12:14

Jullie doen ook alles samen hè! :D
Haha, ja. We houden er overigens wel allebei onze eigen vrouw en kinderen op na...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic

Cookin' BV - www.cookin.nl

Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl

Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl

Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl

Gek van fietsen? www.rideit.nu

highstreetbarista
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 30 jan 2008, 23:58

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor highstreetbarista » ma 28 jul 2008, 16:55

Ik ben eigenaar van een taverne in Hoogstraten (Belgie) met een groot koffieverbruik.
Zo is mijn passie voor koffie ook begonnen. Ik wou dat mijn koffie altijd lekker is voor de klanten en altijd verbeteren.

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Spironski » di 29 jul 2008, 17:58

Hier een beeldend kunstenaar met grote voorliefde voor het mooie, goede, lekkere en ware!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
youneedstyle
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 18 jul 2008, 12:12
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor youneedstyle » wo 30 jul 2008, 20:39

Product Ontwerper spreekt hier...
I had some dreams, they were clouds in my coffee. Carly Simon
Live on stage: Vibiemme Domobar + Racillio Rocky

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Martijn » wo 30 jul 2008, 21:52

Product Ontwerper spreekt hier...
Mijn complimenten voor je site! Ziet er top uit. Ook je portfolio is indrukwekkend.

Heb je deze site zelf gemaakt?
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic

Cookin' BV - www.cookin.nl

Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl

Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl

Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl

Gek van fietsen? www.rideit.nu

MeZZiN
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 30 jul 2008, 13:10

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor MeZZiN » do 31 jul 2008, 13:21

Ik ben software (JAVA) ontwikkelaar en ik heb een webshop Fair Products met fair trade artikelen samen met mijn vrouw. Waarbij is het software ontwikkel gedeelte onder handen neem :)

Ben nog aan het kijken of het handig is om ook koffie te gaan verkopen (dus fair trade) maar voorlopig alleen beelden wierook en parfums :)
Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

Gebruikersavatar
Aadje
Berichten: 445
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 15:21

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Aadje » do 31 jul 2008, 17:33

Ik studeer Industrieel Ontwerpen en heb een bijbaant als barista. Verder heb ik een klein eigen bedrijfje, Scharlakenrood, maar wat ik daar precies mee wil weet ik nog niet helemaal. Stiekem wil ik eigenlijk meer met koffie doen.
Speedster | SuperJolly | et al.


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron