Wie werkt er "in de koffie"?

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!

Kan je aangeven of-, en zo ja: waar je in de koffiebusiness werkt?

Bagels&Beans
0
Geen stemmen
Brandmeester's
1
0%
Casabarista
1
0%
Coffee Company
3
1%
Coffee United
1
0%
Kaldi
2
1%
Simon levelt
4
2%
Horeca
23
11%
Anders, namelijk:
63
31%
Niet/Lekker thuis
106
52%
 
Totaal aantal stemmen: 204
Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor @3aan » do 07 jan 2016, 12:03

Leuk! Ik heb even het filmpje bekeken op http://www.moccador.nl/ontdek-mocca-dor
Als je ook groene bonen verkoopt, dan is daar waarschijnlijk wel belangstelling voor.
Ik zal daar niet snel bestellen, eigenlijk helemaal niet, je moet eerst al je gegevens invullen als er een koffie is die je aanstaat en dan krijg je een OFFERTE?? kom toch het is potverdikkie een Webshop daar moet je zonder omstanden je keuze kunnen maken met prijsinformatie en direct bestellen en betalen met IDEAL o.i.d. en dan al die vreemde benamingen en allemaal dezelfde verpakkingen in een donkere omgeving alsof je in een sex-shop zit te loeren . . . en iets spannends tegemoet gaat. :oops:
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

tohenk2
Berichten: 244
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 21:10

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor tohenk2 » ma 11 jan 2016, 19:52

en dan al die vreemde benamingen en allemaal dezelfde verpakkingen in een donkere omgeving alsof je in een sex-shop zit te loeren . . . en iets spannends tegemoet gaat. :oops:
Dan krijg je zeker rode oortjes van de arabusta :lol:

DeBarman
Berichten: 6
Lid geworden op: za 08 okt 2016, 23:56

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor DeBarman » za 05 nov 2016, 16:29

Ongeveer 15 jaar in de horeca gewerkt: hence mijn nickname... daar heb ik met heel veel verschillende apparatuur mogen spelen, van de DE-volautomaten met 'siroopdozen', tot een kees Vd westen en zo'n beetje alles ertussenin.. sinds een aantal jaar alleen nog maar thuis. Ook leuk!!
La San Marco SM96, La Pavoni Professional, Reg Barber

Ricking08
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 12:41
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor Ricking08 » di 07 mei 2019, 14:36

Ik werk voor een Nederlandse Engelstalige koffie website waar ik reviews schrijf over koffie en de wereld over reis om de leukste, beste, gezelligste koffiezaken bezoek.
Daarnaast huren bedrijven mij soms in om te cuppen en vervolgens de koffie af te stemmen op het klantenbestand.

Sinds twee jaar ben ik hiermee actief en ik vind het super leuk om te doen. Ondanks dit alles kijk ik om de zov dagen een keer hier op de site om te lezen en te leren.
Rocket Giotto Evoluzione R, Fiorenzato F64 EVO, Hario V60, Aeropress, Siphon, Cafflano Klassic, Cafflano Kompact, Cafflano Kompresso, Vietnamese dripper,
Minos Handgrinder, Black Mamba teflon tamper, Motta afklopbak

Ricking08
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 12:41
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor Ricking08 » di 07 mei 2019, 14:38

Ik werk voor een Nederlandse Engelstalige koffie website waar ik reviews schrijf over koffie en de wereld over reis om de leukste, beste, gezelligste koffiezaken te bezoeken. Hiervan maak ik dan weer 'The best coffee shops in' lijsten op mijn website.
Daarnaast huren bedrijven mij soms in om te cuppen en vervolgens de koffie af te stemmen op het klantenbestand.

Sinds twee jaar ben ik hiermee actief en ik vind het super leuk om te doen. Ondanks dit alles kijk ik om de zov dagen een keer hier op de site om te lezen en te leren.
Rocket Giotto Evoluzione R, Fiorenzato F64 EVO, Hario V60, Aeropress, Siphon, Cafflano Klassic, Cafflano Kompact, Cafflano Kompresso, Vietnamese dripper,

Minos Handgrinder, Black Mamba teflon tamper, Motta afklopbak

De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Wie werkt er "in de koffie"?

Berichtdoor De B. Cormorant » wo 23 jun 2021, 22:39

Ik werk dus voor een Belgisch voedingsbedrijf, omzet voor Corona ongeveer 20 miljoen euro. We doen import en export van grondstoffen en ook afgewerkte voedingsproducten, vooral maar niet exclusief in onze verpakking. De grondstoffen die we importeren laten we door andere verwerken tot afgewerkte voedingsproducten volgens onze recepten al dan niet samen ontwikkeld met de fabrikant. Verder eat trading maar is eerder in de marge. Koffie is 1 van onze meer belangrijke productcategorieën.

We verkopen niet rechtstreeks aan consumenten maar wel aan retailketens, cateraars, distributieplatformen ed

Ik werk daar als cijferman voor de verkoop- en aankoopafdeling


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron