Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
BoudeN
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 20 apr 2018, 13:36

Voorstellen

Berichtdoor BoudeN » ma 23 apr 2018, 21:20

Goedendag,

Ietwat verlaat maar alsnog mijn voorstelpraatje,

Naam is Bart, in 2014 begonnen met de hobby met een kleine Isomac Giada van Marktplaats gepaard met een Demoka M203 molen. Maar die twee heb ik na een paar maanden toen de hobby echt grip bleek te hebben vervangen door een Rocket Giotto Premium plus V2 (tegenwoordig Type V) en een Mazzer mini Electronic A (uiteindelijk Superjolly schijven in gezet).

Afgelopen maand de Rocket vervangen voor een ECM Synchronika om de hobby weer nieuw leven in te blazen. Dat is gelukt.
ECM Synchronika | MAZZER MINI ELECTRONIC A (Superjolly schijven)

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Voorstellen

Berichtdoor Pti » ma 23 apr 2018, 21:44

Welkom Bart, hoe bevalt de synchronica? Dat is toch een gestylde profitec pro700?

BoudeN
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 20 apr 2018, 13:36

Re: Voorstellen

Berichtdoor BoudeN » wo 25 apr 2018, 18:31

Bevalt uitstekend, is inderdaad technisch gezien een Pro 700, in gebruik maakt alleen de joysticks voor stoom en water hem anders.
Afkomend van een Rocket met vibratie pomp is het een wereld van verschil.

Ik hoor alleen tegenstrijdige berichten over de "cooling flush" of die wel of niet nodig op een DB
ECM Synchronika | MAZZER MINI ELECTRONIC A (Superjolly schijven)

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Voorstellen

Berichtdoor Pti » do 26 apr 2018, 08:30

Een cooling flush zou niet nodig moeten zijn, de meeste DBs vragen om een korte flush om de boel juist even iets op te warmen.

Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Voorstellen

Berichtdoor Erik82 » do 26 apr 2018, 10:29

Welkom. Een cooling flush zal niet nodig zijn bij een DB. Het is wel altijd aan te raden om 1-2 seconde te flushen om het douchescherm schoon te spoelen.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten