Espresso-machines.nu/

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
HanR
Berichten: 1957
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: RE: Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor HanR » wo 29 nov 2017, 08:24

Mariame is zo vriendelijk om ons te behoeden voor wat zij een vervelende ervaring vindt. Als ik het zo lees kan ik dat wel begrijpen en is dat goed bedoeld en dat gaat niet over postnl mailtjes. Dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zitten moge duidelijk zijn.

Zo ben ik wel benieuwd na hoeveel dagen ze dan de machine geleverd heeft gekregen want daar lees ik niks over. Was dat na 2 dagen ipv 1 dag of gaat het over een week? Dan zou ik mij ook zorgen maken als ik geen respons krijg.
Dat er bij PostNL wel eens wat verkeerd gaat is inmiddels wel bekend. Op een ander forum waar ik jaren actief ben geweest hadden we een apart "PostNl klaagmuur topic".
Het goede nieuws is dat dit bij andere pakketdiensten ook het geval is.
Kwalijker is natuurlijk dat het later genoemde kleine probleempje niet opgelost is.
Tot slot zou je Miriame's slechte ervaringen kunnen opvatten als aansporing om zaken als machines enmalers bij een off-line winkel te kopen.

muipe
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 sep 2018, 23:42

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor muipe » di 04 sep 2018, 00:08

Ik heb het afgelopen zomer 2018 een Expobar Brewtus IV bij Espresso-machines.nu besteld en daar bijzonder goede ervaringen mee.
Ik wil graag delen dat de machine erg fijn is en de service van dit bedrijf geweldig!
Ik was erg positief verrast, hoe vlug en probleem-georienteerd Martijn de eigenaar reageert.

Ik had namelijk wel een probleem met een lekke afdichting van de 2e boiler. Vooral omdat ik in Zwitserland woon en buiten de EU lig.. Maar Expresso-machines.nu neemt de garantie die ze geven letterlijk en hebben zich met fanatisme ingezet om het probleem op te lossen.

Bijzonder vertrouwenwekkend en ik zou dit bedrijf dan ook graag van harte bij iedereen willen aanbevelen! Een vriend in Zurich die dezelfde machine gekocht heeft, had er uitsluitend goede ervaringen mee.
Er zitten overigens ook verder geen verborgen kosten of andere addertjes onder het gras: Het is gewoon een top machine voor een top prijs en geleverd met een top service!

Sept 2018.

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor Pti » di 04 sep 2018, 09:15

Wauw! Goed verhaal, lekker kort ook.

Je begrijpt hopelijk dat het hoogst merkwaardig is om als nieuweling, zonder je voor te stellen, één enkel bericht op een forum te plaatsen waarin je een oud topic over een nauwelijks bekende webshop plaatst...

De meeste mensen klimmen juist in de (digitale)pen bij negatieve feedback en zomaar is daar tada! Deze advertorial is daardoor een beetje ongeloofwaardig.

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor pichichi » di 04 sep 2018, 13:11

Wauw! Goed verhaal, lekker kort ook.

Je begrijpt hopelijk dat het hoogst merkwaardig is om als nieuweling, zonder je voor te stellen, één enkel bericht op een forum te plaatsen waarin je een oud topic over een nauwelijks bekende webshop plaatst...

De meeste mensen klimmen juist in de (digitale)pen bij negatieve feedback en zomaar is daar tada! Deze advertorial is daardoor een beetje ongeloofwaardig.

En dan ook nog je eigen website verkeerd schrijven..... ¯\_(ツ)_/¯
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Erik82
Berichten: 2859
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor Erik82 » di 04 sep 2018, 14:33

Typisch gevalletje spam dus niks van geloven.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten