Dat er bij PostNL wel eens wat verkeerd gaat is inmiddels wel bekend. Op een ander forum waar ik jaren actief ben geweest hadden we een apart "PostNl klaagmuur topic".Mariame is zo vriendelijk om ons te behoeden voor wat zij een vervelende ervaring vindt. Als ik het zo lees kan ik dat wel begrijpen en is dat goed bedoeld en dat gaat niet over postnl mailtjes. Dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zitten moge duidelijk zijn.
Zo ben ik wel benieuwd na hoeveel dagen ze dan de machine geleverd heeft gekregen want daar lees ik niks over. Was dat na 2 dagen ipv 1 dag of gaat het over een week? Dan zou ik mij ook zorgen maken als ik geen respons krijg.
Het goede nieuws is dat dit bij andere pakketdiensten ook het geval is.
Kwalijker is natuurlijk dat het later genoemde kleine probleempje niet opgelost is.
Tot slot zou je Miriame's slechte ervaringen kunnen opvatten als aansporing om zaken als machines enmalers bij een off-line winkel te kopen.