Profitec espresso machines

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
turboyeast

Re: Profitec espresso machines

Berichtdoor turboyeast » vr 24 jun 2016, 16:53

Hi Frans,
Ik snap helemaal nix van je reactie. Een paar keer gelezen, maar wellicht ontgaat me iets. Tenzij je doelt op jezelf, dan begrijp ik de zelfspot (en mijn complimenten daarvoor)...haha.

Ff back to business. OK, dus de groep van Paul is aan artefact? Maar de eerder in deze thread gepresenteerde groep heeft ook een dubbele veer, dito 14 bar druk op de puck. Zijn de seals wel hier tegen opgewassen?
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Wat je bezit is op weg naar anderen.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » vr 24 jun 2016, 17:00

Ik snap helemaal nix van je reactie.
Het ging om de types die een machine kopen en dan helemaal gek worden van een minieme buts in de zetgroep, een krasje van de assemblage of niet-volmaakte spiegeling in het chroom.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Bert 619

Berichtdoor Bert 619 » zo 24 jul 2016, 19:37

Je hebt al een goede maler dus die kun je houden. Alleen de kleine hevels de deur uit en de Profitec er in.
Bijna zoals Erik zij, de kleine hevels weg de maler houden tot zover klopt het.
Nu nog een Profitec, ik heb naar Ludo PB gedaan kijken wat die voor mij kan beteken, helemaal ben ik er nog niet aan uit
namelijk de Quickmill Veloce vol ik ook al vanaf dat Bella Barista er mee bezig is en nu Quickmill zelf.
Wat mij aanspreekt is de kleinere boiler thermosyphon in de groep kleiner van afmeting en is een stuk minder duur,
Waarom die minder duur is kan je aan de binnenkant van de Veloce wel zien.

Erik82

Berichtdoor Erik82 » zo 24 jul 2016, 21:08

Mag hopen dat ze het met de Veloce wel door hebben want de laatste poging (de Achille) was een waardeloos apparaat met veel problemen.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Kalita Wave 155 RVS, Hario V60's, Aeropress en Bodum Cafetiere

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 09 aug 2016, 04:40

LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

bobbee

Berichtdoor bobbee » di 09 aug 2016, 08:26

Whaha, die muziek! Die is wel heel erg overdreven erbij!
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 09 aug 2016, 08:41

Ik zou eens zoiets moeten maken, waarin ik heel simpel een kopje koffie zet maar dan met die Wagner-muziek van de allesvernietigende helicopteraanval in Apocalypse Now erbij ;-)

bobbee

Berichtdoor bobbee » di 09 aug 2016, 09:50

Zoiets, maar dan iedere keer opnieuw beginnen omdat er iets niet goed gaat en de muziek begint dan ook weer opnieuw. Zoiets deed deze persoon ook al door telkens maar weer opnieuw te tampen en polishen. Dat bouwt de spanning nog wat meer op. Wat ik erg jammer vond is het vingertje die het glaasje nog even recht onder de uitloop plaatst terwijl het aanzwellen van de muziek al aan de gang was. Dat kon toen eigenlijk niet meer, niet met deze muziek! Wel als er een droopy muziekje bij had gezeten!
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

Spironski

Berichtdoor Spironski » di 09 aug 2016, 11:42

Met Wagner's Walküren zou je er nog iets relativerends en grappigs van maken, deze muziek is echter pretentieus en volstrekt humorloos.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 19 nov 2016, 12:46

Met Wagner's Walküren zou je er nog iets relativerends en grappigs van maken
tbv de spell check:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Die_Walküre

Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”