Profitec espresso machines

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Bert 619

Re: Profitec espresso machines

Berichtdoor Bert 619 » za 19 nov 2016, 13:11

Ff back to business. OK, dus de groep van Paul is aan artefact? Maar de eerder in deze thread gepresenteerde groep heeft ook een dubbele veer, dito 14 bar druk op de puck. Zijn de seals wel hier tegen opgewassen?
Cheers, TY
Ik ben dit tegengekomen op YouTube, de groep van de Profitec pro 800 heeft hier een druk van max 9 bar met dubbele veer.
Van de persoon van voorgaande filmpje, jammer nu zonder muziek ;)
Filmpje krijg ik niet geplaatst,

https://youtu.be/QB-6DgldRnM" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 19 nov 2016, 13:13

Filmpje krijg ik niet geplaatst
simpel

Wel slecht gefilmd omdat je niet ziet wat-ie doet.

Ongeveer zoals een korte actiefilm waarbij je alleen de schouders ziet van wat de boef moet zijn, die staat stil en daar komt op een gegeven moment bloed uit zodat je weet dat de held 'm te pakken heeft.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Bert 619

Berichtdoor Bert 619 » za 19 nov 2016, 13:57

bedankt!.. Frans, kan je nagaan hoe simpel ik ben.
Maar het is iig duidelijk dat het over de Profitec gaat, tenminste als ik de tekst mag geloven.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 19 nov 2016, 14:32

Het is wel een idee. Ik kan gewoon eens een video maken waarmee ik een detail van de machine laat zien en intussen zet ik er dan een tekst bij over de geweldige dingen die ik doe en het fantastische resultaat. Dan nog een metertje die uitslaat tonen, die begint dan op 7 en gaat naar de 5 en hup klaar.

Of een visser die zijn dobber filmt en intussen vertelt over de karperkanjer die hij zojuist in het leefnet heeft kunnen droppen.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

bobbee

Berichtdoor bobbee » za 19 nov 2016, 14:45

Weet je wel hoeveel verhalen en beweringen er zo zijn opgeschreven, met alleen een foto, of dat nog niet eens. Alleen foto met onderschrift. Heel veel mensen lezen boeken, ik ken er een paar.

Hier is die man met die karper, hoewel je het in het door jou verzonnen filmpje niet zag is het wel degelijk waarheid, ook al wist je het zelf nog niet....
Afbeelding

(Alvast excuus voor off-topic. Ik zou beter moeten weten maar sommige dingen moeten gezegd worden)
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 19 nov 2016, 15:48

Mooi gezegd en bijzondere foto erbij.

Ik vind een boek op zichzelf ook oké indien het geen film wordt genoemd, net zoals ik een Youtube film wel kan waarderen als het tenminste niet in feite een tekst is, of eigenlijk een elpee die wordt afgespeeld bij wat foto's.

Als je naar een balletvoorstelling gaat en iemand zit dan op toneel een boek te lezen, dan denk je krijg nou wat.

Spironski

Berichtdoor Spironski » za 19 nov 2016, 23:11

Met Wagner's Walküren zou je er nog iets relativerends en grappigs van maken
tbv de spell check:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Die_Walküre
Ècht, Frans? :|

Oké: "Die Walküre: Der Ritt der Walküren"

https://www.youtube.com/watch?v=05fvvyz5VAU" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 19 nov 2016, 23:21

He gelukkig daar ben je me net ontglipt, gewoon een regel opgeschoven en dan klopt het weer ;-)

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » wo 14 dec 2016, 13:01

Sinds kort ben ik verdeler van Profitec espresso machines.
Koffiepraat leden krijgen 10% korting.
Tevens nu ook tijdelijk bij aankoop van een espresso machine gratis een set van 6 espresso- of cappuccino kopjes.

http://www.byrgirros.be
De machines staat niet (meer?) op de site of kijk ik niet goed?

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » wo 28 dec 2016, 11:40

Ik blijf benieuwd hoe het gaat met die machines, zijn die inderdaad van de site afgehaald?

Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”