Proefpakket Giraffe coffee deze week met 5 euro korting

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
bobbee

Proefpakket Giraffe coffee deze week met 5 euro korting

Berichtdoor bobbee » ma 27 feb 2017, 20:44

https://giraffecoffee.nl/winkel/koffie/ ... oefpakket/

Ik kwam deze aanbieding tegen. Proefpakket van giraffe coffee voor espresso met 5 euro korting. Komt op 25 euro voor een kg van 4x 250 gram. Vanaf 25 rekenen ze geen verzendkosten dus mooie aanbieding....

Dit is de tekst uit de nieuwsbrief :
Proefpakket met korting !
Op veler verzoek hebben we een proefpakket samengesteld met een selectie van onze bijzonderste koffies.

Het proefpakket bestaat altijd uit 4x 250 gram van onze wisselende specials en wijzigt mee met de nieuwste koffies die we geselecteerd en gebrand hebben.

De komende week kan je het proefpakket bestellen met €5,00 korting. Gebruik kortingscode proefpakket bovenaan de betaalpagina
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

pichichi

Re: Proefpakket Giraffe coffee deze week met 5 euro korting

Berichtdoor pichichi » ma 27 feb 2017, 23:14

Goede tip! Bedankt bobbee.

Op dit moment bestaat het proefpakket uit:
–Nicaragua Peralta
–Colombia San Alberto
-Brazil São Jose (nog niet los in de webshop verkrijgbaar)
–Kenya Windrush

Meteen een pakketje besteld, inderdaad voor het prima bedrag van 25 euro.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Pti

Berichtdoor Pti » di 28 feb 2017, 12:53

Leuke aanbieding voor wie houdt van proefpakketjes! Ik ga heb niet bestellen want ik heb liever wat meer dan 250gr om het maximale uit een boon te halen.

Laatst samen met Frans ook een (yellow) honey process microlot van Peralta aangeschaft en ben dus wel op het moment met een van de bonen uit het proefpakket aan het experimenteren. Nog ca. 15kg te gaan :lol:

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 28 feb 2017, 12:57

Hier ook! Aan de laatste shots van de Kenya bezig, daarna komen de nieuwe boontjes in de hopper. De eerste kg die aan de beurt is, was op 19 februari gebrand dus die is voldoende uitgerust.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”