https://www.moyeecoffee.com/product-cat ... -machines/
Machines op afbetaling
Machines op afbetaling
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV
Re: Machines op afbetaling
Volgens mij ben je alleen wel verplicht er ouwe meuk bij af te nemen...
Jaja....
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Alles heeft zijn prijs 
En "iedereen heeft zijn prijs" zei Oscar Wilde weleens, "ook recensenten."
'and by the looks of them they can't be expensive!'
(even uit mijn hoofd gecitederd)

En "iedereen heeft zijn prijs" zei Oscar Wilde weleens, "ook recensenten."
'and by the looks of them they can't be expensive!'
(even uit mijn hoofd gecitederd)
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV
Ik zou het iedereen afraden om bij moyee hier gebruik van te maken en pas te kopen als je zelf het bedrag bijelkaar hebt gespaard!
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
"geld lenen kost geld" zal er ongetwijfeld ergens bij staan, dat is min of meer verplicht.
Dat lees ik zo snel nergens?! Maar het leest wel allemaal zo uitgebreid en (in redelijk positieve zin) breedsprakig als bij Casa Barista, zal wel een 'constructie' zijn.Volgens mij ben je alleen wel verplicht er ouwe meuk bij af te nemen...
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
Ik trok die conclusie toen voor het "uitchecken" gevraagd werd hoeveel moyee koffie ik maandelijks wenste te ontvangen.
Marketingtechnisch begrijp ik dit trouwens prima, leuk aanbod, maar mij is altijd geleerd geen spullen te kopen waar je het geld niet voor hebt. Er is uitzondering voor iets noodzakelijks als bijvoorbeeld een huis, maar absoluut niet voor luxe producten, zonde van de rente.
Wat me ook een beetje tegenstaat is dat er zo te zien nergens wordt gesproken over het belang van een maler.
Marketingtechnisch begrijp ik dit trouwens prima, leuk aanbod, maar mij is altijd geleerd geen spullen te kopen waar je het geld niet voor hebt. Er is uitzondering voor iets noodzakelijks als bijvoorbeeld een huis, maar absoluut niet voor luxe producten, zonde van de rente.
Wat me ook een beetje tegenstaat is dat er zo te zien nergens wordt gesproken over het belang van een maler.
Amen!Ik trok die conclusie toen voor het "uitchecken" gevraagd werd hoeveel moyee koffie ik maandelijks wenste te ontvangen.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”