Machines op afbetaling

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
fransg
Contacteer:

Machines op afbetaling

Berichtdoor fransg » di 28 feb 2017, 10:32

LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Pti

Re: Machines op afbetaling

Berichtdoor Pti » di 28 feb 2017, 12:48

Volgens mij ben je alleen wel verplicht er ouwe meuk bij af te nemen...

bobbee

Berichtdoor bobbee » di 28 feb 2017, 12:49

Jaja....
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 28 feb 2017, 12:53

Alles heeft zijn prijs ;-)

En "iedereen heeft zijn prijs" zei Oscar Wilde weleens, "ook recensenten."

'and by the looks of them they can't be expensive!'

(even uit mijn hoofd gecitederd)
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

bobbee

Berichtdoor bobbee » di 28 feb 2017, 13:07

Ik zou het iedereen afraden om bij moyee hier gebruik van te maken en pas te kopen als je zelf het bedrag bijelkaar hebt gespaard!
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 28 feb 2017, 13:21

"geld lenen kost geld" zal er ongetwijfeld ergens bij staan, dat is min of meer verplicht.

pichichi

Berichtdoor pichichi » wo 01 mar 2017, 11:05

Volgens mij ben je alleen wel verplicht er ouwe meuk bij af te nemen...
Dat lees ik zo snel nergens?! Maar het leest wel allemaal zo uitgebreid en (in redelijk positieve zin) breedsprakig als bij Casa Barista, zal wel een 'constructie' zijn.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Pti

Berichtdoor Pti » wo 01 mar 2017, 11:52

Ik trok die conclusie toen voor het "uitchecken" gevraagd werd hoeveel moyee koffie ik maandelijks wenste te ontvangen.

Marketingtechnisch begrijp ik dit trouwens prima, leuk aanbod, maar mij is altijd geleerd geen spullen te kopen waar je het geld niet voor hebt. Er is uitzondering voor iets noodzakelijks als bijvoorbeeld een huis, maar absoluut niet voor luxe producten, zonde van de rente.
Wat me ook een beetje tegenstaat is dat er zo te zien nergens wordt gesproken over het belang van een maler.

pichichi

Berichtdoor pichichi » wo 01 mar 2017, 14:03

Ik trok die conclusie toen voor het "uitchecken" gevraagd werd hoeveel moyee koffie ik maandelijks wenste te ontvangen.

Marketingtechnisch begrijp ik dit trouwens prima, leuk aanbod, maar mij is altijd geleerd geen spullen te kopen waar je het geld niet voor hebt. Er is uitzondering voor iets noodzakelijks als bijvoorbeeld een huis, maar absoluut niet voor luxe producten, zonde van de rente.
Wat me ook een beetje tegenstaat is dat er zo te zien nergens wordt gesproken over het belang van een maler.
Amen!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”