Zoetermeerse koffiebranderij

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
bobbee

Zoetermeerse koffiebranderij

Berichtdoor bobbee » za 20 jan 2018, 09:24

Ik kom oorspronkelijk uit Zoetermeer en zag dat er een branderij komt in het centrum van Zoetermeer. Naast het stadhuis, ben benieuwd hoe ze dat voorelkaar hebben gekregen. Er zal nogal wat geur en rook ontstaan...midden in het centrum.

https://www.streekbladzoetermeer.nl/nie ... rij-?redir
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Re: Zoetermeerse koffiebranderij

Berichtdoor fransg » za 20 jan 2018, 09:42

Leuk!

Ik vermoed dat het wel mee zal vallen. Klinkt als een zaak die vooral voor zichzelf brandt en dan staat die brander maar zelden aan. Lot61 in de Kinkerstraat brandt voor zichzelf en een aantal anderen, maar als ik er voorbijfiets zie ik de brander vrijwel nooit actief. Soms ruik ik 'm wel uit de verte maar ik denk dat weinig mensen dat opvalt. Als ze 's avonds branden of 's ochtends vroeg heeft helemaal niemand het in de gaten. Kan wel lastig worden als ze één vervelende buur hebben die klachten in gaat dienen.

Coffee-Tech maakt de Avirnaki en industriële naverbranders voor wie rookvrij wil werken, maar dan brand je ook een deel van je marge weg.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”