de beste espresso voor vakantie

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
jan_manopresso
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 19 mar 2018, 16:57
Locatie: Middelharnis
Contacteer:

de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor jan_manopresso » di 20 mar 2018, 07:51

http://manopresso.nl
BU 2stuks met hand en koffie.jpg
Ken je dat: je prachtige volautomaat of levermachine staat thuis, jij zit op de camping met oplos-, filterkoffie, of erger nog: senseo!
Dan maak je toch zelf een espressootje? Ik heb het vergeleken met mijn delonghi volautomaat, en eerlijk gezegd is de smaak nog beter.

Ik verkoop deze tegenwoordig op mijn site, dat moge duidelijk zijn. De vraag: Hebben jullie ervaring met dit apparaat? Hoe maken jullie koffie op vakantie? Zijn er mensen die het willen proberen voor mij? Stuur ff een pm, dan geef ik 5% korting in ruil voor een review.

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor Barista74 » di 20 mar 2018, 10:11

Je tweede SPAM bericht al. Misschien tijd om je even voor te stellen. Alles is beter dan een Delonghi.

Ik zet op vakantie koffie met mijn handpresso met ESE pods, of met de Chemex. Ik wil hem graag voor je reviewen en vergelijken met de handpresso. Daarna mag je hem weer terug :-)
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor fransg » di 20 mar 2018, 11:11

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

jan_manopresso
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 19 mar 2018, 16:57
Locatie: Middelharnis
Contacteer:

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor jan_manopresso » di 20 mar 2018, 11:24

zou dezelfde weleens kunnen zijn. Mijn levertijd is vele malen beter. Prijs nagenoeg gelijk. En de kwaliteit heb ik vergeleken met een aantal andere (onder andere de minipresso, die begon na een aantal keer gebruik al te lekken). Deze bleef goed presteren. Niet alles uit het verre oosten is rommel blijkbaar.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor fransg » di 20 mar 2018, 11:26

Ik verwacht dat de eigenaar van ons forum wel geïnteresseerd is in het plaatsen van positieve content maar dat kost meer dan 5% korting.
Schermafbeelding 2018-03-20 om 11.22.46.png
Je kunt op hetzelfde adres ook terecht voor informatie over zonnepanelen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor fransg » di 20 mar 2018, 11:30

zou dezelfde weleens kunnen zijn. Mijn levertijd is vele malen beter. Prijs nagenoeg gelijk. En de kwaliteit heb ik vergeleken met een aantal andere (onder andere de minipresso, die begon na een aantal keer gebruik al te lekken). Deze bleef goed presteren. Niet alles uit het verre oosten is rommel blijkbaar.
Je zou zelf enkele filmpjes kunnen maken en plaatsen waarbij je alles laat zien wat er komt kijken bij het zetten van een espresso met dit apparaatje, als je bijvoorbeeld met je rugzak op de heide zit en trek krijgt in een espresso. Mensen zijn vast wel benieuwd om te zien hoe handig of onhandig het is, metingen van de watertemperatuur, temperatuur in het kopje, of er ook aan is gedacht om vers gemalen koffie te gebruiken (boontjes mee, handmaler mee, water van de juiste temperatuur in de rugzak).

Kan best leuk zijn!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

jan_manopresso
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 19 mar 2018, 16:57
Locatie: Middelharnis
Contacteer:

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor jan_manopresso » di 20 mar 2018, 11:38

zou dezelfde weleens kunnen zijn. Mijn levertijd is vele malen beter. Prijs nagenoeg gelijk. En de kwaliteit heb ik vergeleken met een aantal andere (onder andere de minipresso, die begon na een aantal keer gebruik al te lekken). Deze bleef goed presteren. Niet alles uit het verre oosten is rommel blijkbaar.
Je zou zelf enkele filmpjes kunnen maken en plaatsen waarbij je alles laat zien wat er komt kijken bij het zetten van een espresso met dit apparaatje, als je bijvoorbeeld met je rugzak op de heide zit en trek krijgt in een espresso. Mensen zijn vast wel benieuwd om te zien hoe handig of onhandig het is, metingen van de watertemperatuur, temperatuur in het kopje, of er ook aan is gedacht om vers gemalen koffie te gebruiken (boontjes mee, handmaler mee, water van de juiste temperatuur in de rugzak).

Kan best leuk zijn!
thanks voor de tips. een deel hier van was ik al van plan, maar video en meer uitleg zal zeker helpen. Ga ik mee aan de slag.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor bobbee » di 20 mar 2018, 12:35

Nu graag stoppen met spammen. Er is genoeg over gezegd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor Pti » di 20 mar 2018, 13:37

Ik was geïnteresseerd in zo'n handpresso van Ali maar kickte af op de dramatische reviews over een lekkend membraan of afdichting ofzo.
Voor een zelfde prijs, maar dan met excellente consumenten service en garantie bij een Nederlandse verkoper zou ik een dergelijk apparaat eigenlijk nog wel eens willen overwegen.

De manier waarop je hem aanprijst is niet helemaal de juiste maar daar is reeds genoeg over gezegd.

Misschien is het een idee dan je een van je apparaten ter review aanbied, we kunnen hem als "mede koffie liefhebbers" onderling aan elkaar doorgeven en onze bevinden met elkaar delen. Dit staat of valt natuurlijk met voldoende draagvlak maar als we allemaal net zo tevreden blijken als jij kan ik me niet voorstellen dat er geen verkopen uit voort zouden komen.

Als je ziet dat geleelde ervaring van ons forum er voor zorgt dat in korte tijd vele van ons een handmaler van ca. €200 aanschaften denk ik dat we mogen stellen dat onze mening naar waarde wordt geschat.

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: de beste espresso voor vakantie

Berichtdoor Barista74 » di 20 mar 2018, 13:57

Ik ga hem reviewen en laat het jullie weten. In overleg met Jan kan ik hem dan doorsturen.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2

Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron