Amsterdam Coffee Festival

Alles wat je kwijt wilt of te weten wilt komen op het gebied van koffie-evenementen.
Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor pichichi » di 29 mar 2016, 00:00

In ander nieuws....

http://www.koffietcacao.nl/video-acf2016/" onclick="window.open(this.href);return false;

De ´officiële´ ACF video (volgens KTC magazine).
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor @3aan » di 29 mar 2016, 00:14

Ik heb maatje 46/47 en voor de sportschoenen 48!
Koop alles op het dorp in de jaarlijkse uiverkoop, die beste man houd altijd even de mij passende maten achter en heb dan keus, neem meestal dan 4 paar schoenen voor 35 euro per stel, daar zitten dus van Bommels e.d. schoenen tussen, ook m'n Asics gel pulsers komen daar vandaan, toen ik hoorde van Johan heb ik uit respect m'n Cruijf schoenen, begraven! Gedumpt in de grijze bak.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

RikC
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 15 jan 2017, 21:57

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor RikC » di 07 feb 2017, 23:33

Zo maar eens kaartjes geregeld voor de 2017 editie begin Maart. Afgaand op wat ik hier las over 2016. Ben me rustig aan aan het oriënteren op de aanschaf van een machine later dit jaar en dan leek dit me dan ook een goed idee. En natuurlijk uitstekende koffie drinken en kijken of ik nog wat mooie bonen mee kan nemen :mrgreen:, fingers crossed :lol:
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor Pti » wo 08 feb 2017, 10:33

Leuk! Ik ga dit jaar denk ik alleen even op de vakdag (vrijdag) de andere twee dagen vond ik afgelopen jaar véél te druk.

Gebruikersavatar
seels
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 24 aug 2011, 20:20
Locatie: Turnhout

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor seels » do 16 feb 2017, 11:34

Zou graag gaan dit jaar, kan enkel de zondag dus zal wel een drukke dag zijn zeker? Maar wat kan ik verwachten? zijn er standjes waar je dingen kan kopen zoals bonen en accesoires? En zijn de "vip" kaarten het meer geld waard?

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor pichichi » do 16 feb 2017, 23:05

Zo maar eens kaartjes geregeld voor de 2017 editie begin Maart. Afgaand op wat ik hier las over 2016. Ben me rustig aan aan het oriënteren op de aanschaf van een machine later dit jaar en dan leek dit me dan ook een goed idee. En natuurlijk uitstekende koffie drinken en kijken of ik nog wat mooie bonen mee kan nemen :mrgreen:, fingers crossed :lol:
Dat wordt dan een Faema of La Marzocco, de enige twee merken met een eigen stand :lol:

Focus ligt meer op bonen en accessoires. En fingerfooddingetjes etc.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor pichichi » do 16 feb 2017, 23:09

Zou graag gaan dit jaar, kan enkel de zondag dus zal wel een drukke dag zijn zeker? Maar wat kan ik verwachten? zijn er standjes waar je dingen kan kopen zoals bonen en accesoires? En zijn de "vip" kaarten het meer geld waard?
Ja. Zondag druk(st)!

Veel koffie (duh), workshops, kampioenschappen.

Ja heel veel bonen en best wel wat accessoires te koop (weegschalen, filters, slow coffee "apparatuur", bekers). Ben zelf erg benieuwd naar de Letlanders van Coffee Pixel met hun eetbare (!) koffie, in chocoladereepvorm!

Vip kaart geeft je alleen die proeverij van Scandinavian Embassy en een cocktailtje extra... ik zou zelf die 50 euro extra bewaren voor bonen en spulletjes.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor Pti » vr 17 feb 2017, 09:51

Zo maar eens kaartjes geregeld voor de 2017 editie begin Maart. Afgaand op wat ik hier las over 2016. Ben me rustig aan aan het oriënteren op de aanschaf van een machine later dit jaar en dan leek dit me dan ook een goed idee. En natuurlijk uitstekende koffie drinken en kijken of ik nog wat mooie bonen mee kan nemen :mrgreen:, fingers crossed :lol:
Dat wordt dan een Faema of La Marzocco, de enige twee merken met een eigen stand :lol:

Focus ligt meer op bonen en accessoires. En fingerfooddingetjes etc.
Volgens mij is casabarista weer aanwezig met veel thuis machines.

Wedj
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 15:40

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor Wedj » vr 17 feb 2017, 11:43

Ik ga op vrijdag, druk genoeg
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀

RikC
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 15 jan 2017, 21:57

Re: Amsterdam Coffee Festival

Berichtdoor RikC » zo 19 feb 2017, 11:39

Ik ga idd. naar een Linea Mini kijken ja goed opgemerkt pichichi :mrgreen:

CasaBarista voert die machines niet anders had ik goed bij me om de hoek in Velp kunnen gaan kijken. Iig. sowieso leuk zo'n festival natuurlijk als dagje uit :D
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron