Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Heb je iets te melden? Zoek je personeel, een penvriend of een carpool-maatje? Dit is de plek bij uitstek!
Starred
Berichten: 222
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 09:58

Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Berichtdoor Starred » za 03 feb 2024, 08:38

Ik heb hier een nauwelijks gebruikte ECM Puristica en een Eureka Mignon XL staan (beide in zwart) staan, gekocht in februari 2022.
Heb er oa nog mooie walnotenhouten upgrades bij van Brewspire, een walnoothouten tamper, een bottomless portafilter en een filterbakje van ISM (of VST).

Nauwelijks gebruikt omdat ik het afgelopen jaar te druk heb gehad met mn werk en dus bijna alleen de Nespresso is gebruikt. En ik zie het er ook niet op korte termijn van komen dat ik deze set nog ga gebruiken helaas…

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Berichtdoor fransg » za 03 feb 2024, 09:33

Als je er een mooie serie foto's bij plaatst, aankoopbonnen erbij en 1/3 van de aanschafwaarde erafhaalt dan maak je een nette aanbieding denk ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Berichtdoor Pti » za 03 feb 2024, 12:04

Precies wat Frans zegt, het is maar net hoe je het verkoopt, maar ook zijn prijsinschatting is denk ik heel redelijk.

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 659
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Berichtdoor ErikvW » za 03 feb 2024, 12:27

Eens met beide bovenstaande heren. In aanvulling: de positieve eigenschappen van de zwarte machine en de houtsets zou ik in die prijs niet meetellen. Dat zijn zaken die je machine sneller doen verkopen maar niet of nauwelijks bijdragen aan de tweedehands prijs.
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Starred
Berichten: 222
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 09:58

Re: Wat kan ik vragen voor set v espressomachine en grinder?

Berichtdoor Starred » za 03 feb 2024, 15:36

Thanks!


Terug naar “Oproepjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten