Goede filterkoffie voor een acceptabele prijs?!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Goede filterkoffie voor een acceptabele prijs?!

Berichtdoor fransg » vr 23 dec 2016, 14:27

Fijn dat er zo scherp op gelet wordt (geen idee of het d of dt is)
helemaal goed!
nog even en ik krijg de Nederlandse grammatica eindelijk onder de knie!
Ik ben enorm slecht in grammatica, altijd geweest maar vroeger redelijk gecompenseerd door boeken te lezen in de tijd dat kinderen vandaag aan het gamen zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Saph
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 dec 2016, 14:18

Re: Goede filterkoffie voor een acceptabele prijs?!

Berichtdoor Saph » vr 23 dec 2016, 14:30

Bobbee,..

Mijn budget is momenteel wel erg minimaal, het reizen heeft me meer geld gekost dan opgeleverd ;)

Ik had een gemiddelde maler gezien van Komo voor 49,95 euro. Leek me wel een aardige om mee te beginnen.
Met een beetje geluk moet dat ergens volgende maand wel lukken en dan de maand erop de Moka hoop ik.

Mijn kennis van opschenken e.d. beperkt zich door wat ik geleerd heb in Australië. Ik heb daar in diverse gelegenheden gewerkt waar ik diverse koffies maakte tot mijn grote geluk! Mijn ervaring met Australische koffie mondde uit in een ware zoektocht naar échte koffie, in dat geval was het maken van mijn eigen koffie een waar genot!

Ik woon in een stadje aan de Lek, dus gelijk inhakend op het idee van mutsje is het een leuk idee om verse, gemalen bonen te halen alleen zou ik niet weten waar dat hier kan. Als ik binnenkort een keer naar Rotterdam ga vind ik het wel leuk om daar eens naar op zoek te gaan.

Ik heb mezelf inderdaad nog niet voorgesteld,.. shame on me. Dat doe ik graag hoor, bedoel je dat er een speciaal topic voor is?
Coffee in one hand
Confidence in the other

Saph
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 dec 2016, 14:18

Re: Goede filterkoffie voor een acceptabele prijs?!

Berichtdoor Saph » vr 23 dec 2016, 14:37

fransg...

Ik had niet gedacht dat u slecht zou zijn in grammatica! ;)

En ik was ook even bang dat mijn wordt met dt gecorrigeerd zou worden haha ... Opgelucht dat ik die goed had!

Ik ben zelf ook opgegroeid met boeken en ik lees nog altijd graag!

Maar grammatica is nooit mijn sterkste punt geweest, zinnen ontleden heb ik nooit onder de knie gekregen.

Zolang ik mijn talen spreek is er niks aan de hand, ik schakel zonder probleem om naar diverse vreemde talen maar vraag me niet om een Duitse brief te schrijven! ;)
Coffee in one hand

Confidence in the other


Terug naar “Filter, French press, Mokkapot etc.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron