Tapatalk of website

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
QM_Ed
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 09 dec 2018, 12:26

Tapatalk of website

Berichtdoor QM_Ed » ma 24 jul 2023, 17:46

Ik lees het forum hier meestal via Tapatalk maar zou eigenlijk liever gewoon de website gebruiken.
De enige reden is dat je bij Tapatalk bij het openen van een topic netjes naar de post wordt gebracht waar je gebleven was.
Op de website lukt me dit nog niet, zie ik ergens een knopje over het hoofd of is dit niet mogelijk?

Er zijn volgens mij nog wel een paar verschillen bij het wel of niet zien van bepaalde foto’s of filmpjes of linkjes bij de één of de ander, even vergeten hoe dat precies zat :)

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Tapatalk of website

Berichtdoor bobbee » ma 24 jul 2023, 18:02

Eerst inloggen en dan naar deze link gaan;

search.php?search_id=unreadposts

Dan zie je alle ongelezen berichten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

QM_Ed
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 09 dec 2018, 12:26

Re: Tapatalk of website

Berichtdoor QM_Ed » ma 24 jul 2023, 20:10

Eerst inloggen en dan naar deze link gaan;

search.php?search_id=unreadposts

Dan zie je alle ongelezen berichten.
Ja, die heb ik gezien.
Het ging mij er om dat als je een lange thread hebt en je klikt er op ik alleen maar naar de eerste post of de laatste post kan springen en niet naar de eerste ongelezen post zoals dat bij sommige andere forums wel is.
Maar nogmaals, misschien kijk ik er overheen.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Tapatalk of website

Berichtdoor bobbee » ma 24 jul 2023, 20:40

Ik heb geen idee verder.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tapatalk of website

Berichtdoor fransg » ma 24 jul 2023, 20:54

Ik heb geen idee verder.
Ik wel.

Ik abonneer me op alles in de gebieden die me interesseren en dan krijg ik emails met links van de nieuwste berichten. Als ik op zo'n link klik en ik kom ergens bovenaan dan betekent dat dat ik al helemaal "bij" was in dat onderwerp/thread.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

QM_Ed
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 09 dec 2018, 12:26

Re: Tapatalk of website

Berichtdoor QM_Ed » di 25 jul 2023, 11:52

Ik wel.

Ik abonneer me op alles in de gebieden die me interesseren en dan krijg ik emails met links van de nieuwste berichten. Als ik op zo'n link klik en ik kom ergens bovenaan dan betekent dat dat ik al helemaal "bij" was in dat onderwerp/thread.
Oh, ja zo kan het ook.

Ik kwam er net achter dat er nog een andere manier is, als je op het vinkje links naast de topic titel klikt kom je ook bij het eerste ongelezen bericht, vinkje is wel klein maar lukt wel.

Ik gebruikte TapaTalk alleen nog voor hier dus nu kan ik het is een tijdje zonder gaan proberen.
Bijlagen
Screenshot_20230725-114020.png


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten