Verbeterpunten?

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor fransg » ma 04 aug 2014, 21:48

10.9.4 doet het hier perfect maar ik vergeet altijd hoe ze het beest ook alweer noemen, of ik nu de mountain lion heb of de klipgeit, geen flauw idee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
CarpSafari
Berichten: 425
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 00:53
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor CarpSafari » ma 04 aug 2014, 21:55

Waarom werk jij nog met 10.6.8 Adriaan? En niet met 10.9.4?
Als je geen iPhone gebruikt, heb je eigenlijk geen behoefte aan Lion, Mountain Lion of Mavericks, ja Frans, zo heet OSX 10.9 :(

Ik heb een soortgelijke Mac Pro als @3aan en voel die behoefte ook niet.

Gebruikersavatar
CarpSafari
Berichten: 425
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 00:53
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor CarpSafari » ma 04 aug 2014, 22:11

Ik wacht even op de 10.10 een kennis had wel de 10.9 maar die moest elke keer weer aanmelden bij het WiFi netwerk, ik ben allang blij dat het werkt. :P
Dat is in versie 10.9.4 opgelost.
http://www.cultofmac.com/285567/os-x-ma ... ed-safari/

Ik raad mijn Mac vrienden altijd aan niet meteen de eerste te zijn om te upgraden naar een nieuwe versie.
Alles werkt toch naar behoren? Of wil je de 1ste testpersoon worden, die bugs gaat aanmelden, want die komen zelfs bij Apple voor. Laat een ander die maar opsporen! :D
'If it ain't broke, don't (try to) fix it'

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » di 05 aug 2014, 04:01

Ik wacht even op de 10.10 een kennis had wel de 10.9 maar die moest elke keer weer aanmelden bij het WiFi netwerk, ik ben allang blij dat het werkt. :P
OK, 10.10 Yosemite komt in oktober, we zullen dus inderdaad moeten wachten. Net als met onze machinerie: never change a winning horse 8-)

Overigens (on topic) als verbeterpunt: nog steeds na de "malwareflood"-meldingen, moet je telkens inloggen, terwijl naam en password + vinkje om te onthouden aan staan! Dus alleen als je bijv. in je browser naar koffiepraat.nl gaat.

Als je de e-mails krijgt met de aanklikbare links bij nieuwe berichten is er geen probleem.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor @3aan » di 05 aug 2014, 10:31


Overigens (on topic) als verbeterpunt: nog steeds na de "malwareflood"-meldingen, moet je telkens inloggen, terwijl naam en password + vinkje om te onthouden aan staan! Dus alleen als je bijv. in je browser naar koffiepraat.nl gaat.

Als je de e-mails krijgt met de aanklikbare links bij nieuwe berichten is er geen probleem.
Ik heb koffiepraat even uit de bladwijzerbalk vandaan gehaald en toen opnieuw ingelogd bij KP en na aanmelding en vinkje opnieuw uit de adresbalk naar de bladwijzerbalk gesleept, geen probleem meer.

Misschien wat omslachtig, maar ja het werkt. :)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » di 05 aug 2014, 10:37

Ik heb koffiepraat even uit de bladwijzerbalk vandaan gehaald en toen opnieuw ingelogd bij KP en na aanmelding en vinkje opnieuw uit de adresbalk naar de bladwijzerbalk gesleept, geen probleem meer.

Misschien wat omslachtig, maar ja het werkt. :)
Met Safari werkt dat hier niet, nu ff Chrome proberen.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » di 05 aug 2014, 10:41

Met Chrome werkt dat wel Adriaan :mrgreen:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
grad
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 15:36
Locatie: Eindhoven

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor grad » wo 06 aug 2014, 05:33

Heb van de week een nieuwe W 8.1 erop gezet en gelijk Chrome Canary 64x geinstalleerd,werkt perfect en is ietsje sneller en safer als de 32x versie.
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » wo 06 aug 2014, 06:43

Heb van de week een nieuwe W 8.1 erop gezet en gelijk Chrome Canary 64x geïnstalleerd,werkt perfect en is ietsje sneller en safer als de 32x versie.
Fijn, maar bedenk dat Chrome Canary 64 een ß-versie is, dus voor ontwikkelaars etc. De browser kan soms volledig crashen.
Principieel werk ik niet met ß-software.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron