koffieverpakking

bgiebels
Berichten: 57
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 18:54
Locatie: Beverwijk

koffieverpakking

Berichtdoor bgiebels » vr 27 jan 2017, 17:16

Op het forum zijn er mensen die ook voor anderen branden. Hoe verpakken die hun gebrande koffie?

Ik heb binnenkort ook wat klanten (gut wat ga ik daar rijk van worden :D). Ben wat koffie gaan branden zodat ik al wat in een zakje doen. Ik begon met witte papieren boterhamzakjes maar die scheurden. Later zakjes aangeschaft van kraftpapier. Die waren sterk genoeg, maar zogen het vet van de koffiebonen op. Ik heb gezocht op internet, maar daar kom ik zakjes tegen met een PP coating die 4x duurder zijn dan de kraftzakjes. De afsluitbare zakken met ventiel zijn helemaal prijzig, en de zakjes met folie en een venstertje vind ik zo oubollig ! Er waren zakjes die in de buurt kwamen: sterk genoeg, vetvrij papier, maar dan staat er weer een onelegante opdruk op. Als die opdruk er niet zou zijn, dan had ik deze gekozen.

Heb weliswaar veel noten op mijn zang, maar ik had ingeschat dat een beetje leuk en geschikt zakje voor niet al te veel geld te krijgen was. Maar dat heb ik dus mis.

Wie kan mij advies geven of vertellen wat zij gebruiken om de koffie in te verpakken?
Vibiemme Junior 2B, Quamar maler, Gene Cafe, Aillio Bullet R1.

Wedj
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 15:40

Re: koffieverpakking

Berichtdoor Wedj » vr 27 jan 2017, 17:27

Tja verpakken is tegenwoordig een prijzige zaak. Ik bestel ze meestal bij pouchdirect. Zwart, zip en ventiel. Heb alleen de 500g en kilo zakken van. Prijzig jazeker maar heb wel een retoursysteem waardoor de klant minder betaald en het milieu minder belast wordt. Meestal bestel ik ze per 500 scheelt ook weer.
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron