Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor bobbee » za 13 mei 2017, 20:07

Ik de 4 punten doorgeven aan mijn moeder van bijna 80. ;)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor fransg » za 13 mei 2017, 21:15

Mijn oude moeder is een eind in de 80 geworden en tot haar dood was ze altijd voorzichtig met mail en belde bij rare mails eerst met mij voor ze deze opende en als ik niet meteen beschikbaar was mikte ze de betreffende mail uit voorzorg alvast weg.

Maar goed, zij was dan ook bijzonder kien en kreeg nog een oorkonde van de gemeentelijke politie voor haar observatiewerk en de burgemeester kwam ook langs want die wilde weleens zien wie zij was ;-)

En ze had een Macbook Air. Dus niet van die jeweetwel computers.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor mutsje » za 13 mei 2017, 21:29

Mijn moeder wordt dit jaar 80 en opent geen mail want dat snapt ze niet :P Ook hangt ze gelijk de telefoon op als iemand zogenaamd van microsoft belt. Of legt de hoorn er gewoon naast zo van jij gaat maar kosten dokken terwijl ik van mijn thee geniet.

Op mijn werk zijn ze de hele dag bezig geweest met het patchen van machines die niet door de automatische updates (intern) gepatched waren om wat voor reden dan ook. Maandag zal ik wel een overleg hebben hierover. never waste a good crisis.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor fransg » za 13 mei 2017, 21:31

Heel goed!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor bobbee » za 13 mei 2017, 21:50

Ja, er is inderdaad wel iets aan de hand maar ze belde mij net of ik wel goed bij mijn hoofd was om haar die punten voor te schotelen, alsof ik een rede zou hebben om haar voor dom aan te zien... :oops:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Algehele waarschuwing wereldwijde cryptolocker uitbraak

Berichtdoor fransg » za 13 mei 2017, 21:53

haha mooi
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron