Het grote lichamelijke klachten topic.

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
cremalover

Re: Het grote lichamelijke klachten topic.

Berichtdoor cremalover » do 15 mar 2018, 23:22

Daar zal je buurvrouw wat aan hebben!

Nu weer back on topic. Dit is het klachten topic, dussss alleen maar klagen graag. Geen cijfers en onderbouwingen en oplossingen. Het ging net zo lekker!
Zo is het.
Dus schaam je niet en laat ze komen,de kalknagels,flabberarmen en klotsknieen.

goosman

Berichtdoor goosman » vr 16 mar 2018, 19:22

Geen cijfers en onderbouwingen en oplossingen.
Mijn excuses, ik dacht dat op dit forum deskundig commentaar zou worden gewaardeerd. Kennelijk is dat alleen zo als het over koffie of HiFi gaat. :mrgreen:
Quickmill 2820 / Carimali M1

bobbee

Berichtdoor bobbee » vr 16 mar 2018, 19:31

Mijn excuses, ik dacht dat op dit forum deskundig commentaar zou worden gewaardeerd. Kennelijk is dat alleen zo als het over koffie of HiFi gaat. :mrgreen:
Yes! Zo is het.

Brood ook prima onderwerp trouwens.

Maar persoonlijke gebreken gaan we hier toch niet oplossen. En de vervelende discussies die ontstaan (omdat het persoonlijk is) vallen niet meer onder koffiepraat. Notabene, over een simpel maalsel van koffiebonen kan hier al flink uitgehaald worden dus wil niet dat het forum eraan ten grondslag ligt dat er ergens op een verlaten stuk grond nabij Almere wordt afgesproken om een en ander recht te zetten. Afbeelding

Uiteraard is jouw commentaar van uitermate deskundig hoogstaand niveau, daar valt niks van te zeggen. Mocht je daar nog aan twijfelen.
Espresso gear: || BEZZERA Strega || Eureka Olympus 75E Mythos burrs ||
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||
Roasting gear: || Behmor 1600+ ||

fransg
Contacteer:

Re: Het stiller maken van de Londinium-R

Berichtdoor fransg » vr 16 mar 2018, 21:32

Kijk naar segment C2 om de relatie tussen schouder en zijkant hoofd te snappen (oorsuizen, doofheid, evenwichtsproblemen, kiespijn)
Op Pubmed zijn (ik heb niet uitputtend gezocht) zo op het eerste gezicht geen goede gerandomiseerde trials te vinden die fysiotherapie of osteopathie vergelijken met een andere behandelvorm. Ontspanning lijkt wel enig effect te hebben, wellicht dat behandeling van de schouderregio/nek-regio daar aan bijdraagt.
Ik vind dat wel nuttige informatie en ik zou verwachten dat er geen ruzie van kwam aangezien het niet gaat over belangrijke zaken als pre-infusie of extractierationalisatie.

Maar we moeten wel oppassen natuurlijk.

In de broodbakkerij gaat het ook goed terwijl daar nota bene mensen met GIST werken in plaats van het enig juiste zuurdesem maar daar is men zeer ruimdenkend over.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

bobbee

Berichtdoor bobbee » vr 16 mar 2018, 21:33

Ok. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb als ik zeg: "zie je nou wel, ik zei het toch!"
Filter gear: || HARIO V60 || Aeropress || Kalita wave || KALITA Kettle || Kinu M47 ||

GuidovW

Berichtdoor GuidovW » vr 16 mar 2018, 22:10

Wha, hahahahaha ha, ik krijg de slappe lach van dit topic.... :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Valt dat onder lichamelijke klachten of onder deskundig commentaar?....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) ;)
Gr, Guido

HanR
Contacteer:

Berichtdoor HanR » vr 16 mar 2018, 22:26

Foei! Er is hier niets om te lachen jonge vriend!
Want het leed van een heer is vreselijk.
"Als je begrijpt wat ik bedoel".

cremalover

Berichtdoor cremalover » vr 16 mar 2018, 22:32

Foei! Er is hier niets om te lachen jonge vriend!
Want het leed van een heer is vreselijk.
"Als je begrijpt wat ik bedoel".
Leed van je jonge heer?
Hoe oud ben je?

@3aan
Contacteer:

Berichtdoor @3aan » vr 16 mar 2018, 22:38

Yes! Zo is het.

Brood ook prima onderwerp trouwens.

Maar persoonlijke gebreken gaan we hier toch niet oplossen. En de vervelende discussies die ontstaan (omdat het persoonlijk is) vallen niet meer onder koffiepraat. Notabene, over een simpel maalsel van koffiebonen kan hier al flink uitgehaald worden dus wil niet dat het forum eraan ten grondslag ligt dat er ergens op een verlaten stuk grond nabij Almere wordt afgesproken om een en ander recht te zetten. Afbeelding

Uiteraard is jouw commentaar van uitermate deskundig hoogstaand niveau, daar valt niks van te zeggen. Mocht je daar nog aan twijfelen.
Kan ook prima op het strand bij Hoek van Holland, kan je gelijk de resten de zee invegen. Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Gaggia Orione 1961 - Compak K8 met doseerschuif
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

bobbee

Berichtdoor bobbee » vr 16 mar 2018, 22:45

Wha, hahahahaha ha, ik krijg de slappe lach van dit topic.... :D Afbeelding :D Afbeelding :D Afbeelding :D Afbeelding
Valt dat onder lichamelijke klachten of onder deskundig commentaar?....

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :) ;)
Dat is hem! Dit. Zeg zelf, wie voelt zich nou niet goed na ff flink dubbel liggen!
Daar is dit topic voor. Geen stress maar ff flink lachen. De druk van de ketel. HET medicijn om van alles te genezen.

Terug naar “De Huiskamer”