FrancisFrancis illy x7 iperespresso hoeveelheid instellen.

Kilian

FrancisFrancis illy x7 iperespresso hoeveelheid instellen.

Berichtdoor Kilian » wo 05 jul 2017, 00:31

Om te beginnen, ik weet het, geen geweldig apparaat.
Ik heb deze defect gekregen en gerepareerd. Op zich werkt alles weer, alleen de hoeveelheid is niet in te stellen. Het apparaat pompt rustig een minuut door en maakt daardoor een behoorlijk grote, waterige 'espresso'.
Ik kan 'm overigens gewoon stoppen door nogmaals op de knop te drukken. In de handleiding lees ik dat men de knop moet indrukken, ingedrukt houden, en loslaten wanneer de gewenste hoeveelheid is bereikt. Dit werkt in ieder geval niet.
Mijn hoop is dat er hier iemand rondzwerft met ditzelfde apparaat en dit probleem al getackeld heeft. Ik kan mij niet voorstellen dat er een onderdeel stuk kan zijn wat alleen dit tot gevolg heeft.
Alvast bedankt.

MichigAlex

Re: FrancisFrancis illy x7 iperespresso hoeveelheid instellen.

Berichtdoor MichigAlex » wo 05 jul 2017, 07:00

Juist makkelijk toch om op gewenste hoeveelheid te stoppen! Ik had het juist zo ingesteld op mn oude apparaat. Aan de hand van doorlooptijd en hoeveelheid (gr) in je kopje stop je.
Rocket Mozzafiato Type V, La San Marco SM 96 (Mod) (84mm), Brewista Smart Scale 2

Kilian

Re: FrancisFrancis illy x7 iperespresso hoeveelheid instellen.

Berichtdoor Kilian » wo 05 jul 2017, 13:08

Dat is inderdaad zo. Een vrouw in huis veranderd de zaak. In ieder geval degene in dit huis. Nou ze went er maar aan! ;) bedankt voor de reactie.

Terug naar “Machines voor servings, pads en cups”