Simply Espresso

Simply Espresso

Berichtdoor Martijn op za 05 sep 2009, 10:49

Er is weer een nieuwe speler op de markt van rugzak-koffie-zetters: Simply Espresso:
De Handpresso en de nog te lanceren MyPressi Twist krijgen er een geduchte concurrent bij... als we de Deense maker ervan mogen geloven. De Simply Espresso van Stelton is een miniatuur espresso machine aangdreven door batterijen.

Afbeelding

De Simply Espresso maakt, net als de Handpresso, gebruik van ESE Espresso servings. Deze gadget is gemaakt van RVS en kunststof, heeft een diameter van 8 en een hoogte van 23 centimeter. Uit dezelfde serie producten is ook nog een melkschuimer en een thermoskan beschikbaar. Leuk... voor de verzamelaar.

Het doet me denken aan mijn Peugeot-pepermolen... alleen dan wat forser. Ik ben wel benieuwd of een paar batterijen voldoende capaciteit kunnen leveren voor het maken van een (paar) espresso(s).
Martijn Verhaeg

Koffiegek.nl & Koffiepraat.nl
Theegek.nl & Theepraat.nl
Martijn
Beheerder

Re: Simply Espresso

Berichtdoor Spironski op za 05 sep 2009, 12:14

"Een paar batterijen".... tja hoeveel power heeft zo'n motortje dan? Maar Stelton is wel een firma die doorgaan zeer hoge kwaliteit levert, dus wie weet.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106, Xpressivo Barista, Gene Café.
Spironski

Re: Simply Espresso

Berichtdoor Bluecold op za 05 sep 2009, 12:21

Ding is wel erg groot. Vooral als je ook nog een thermosfles mee moet nemen.
Sticking to your principles often means sucking a fat one in the showroom
E-Care in Leiden zijn klootzakken van de bovenste plank!
TNT ook omdat ze zomaar dingen kwijtmaken!
Bluecold

Keer terug naar ESE Servings / pods / Cialde