Kinu M68

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Kinu M68

Berichtdoor @3aan » vr 23 sep 2016, 11:52

Ach andersom hadden we ten tijden van de ROK molen ook zo'n nieuwe gebruiker die helemaal op een roze wolk zat ober hoe fantastisch zijn aankoop wel niet was. Terwijl wij allemaal slechts gematigd positief waren, nooit meer iets gehoord van die jongen. Het is een lastig punt, zeker op HB met hun strakke "beleefdheid" en anti commercie beleid, dan moet je al een of enkele bekende gebruikers hebben die jouw bevindingen kunnen bevestigen.
Ik heb ook nu geprobeerd zoiets in elkaar te flans(z)en op HB,
kwam er wel regelmatig maar tegenwoordig minder, door de vele tegenstrijdigheden die je vanzelf tegenkomt door sommige draadjes goed door te spitten, heb je van die lui die zichzelf regelmatig te kakken zetten.

Even een woordje reclame: ben nu onderweg naar het Amazing Oriental foodcenter aan de laan van Haamstede in den Haag, als je van lekker Aziatisch koken houd een aanrader, dit is zo'n beetje de grootste, kwam altijd bij die Chinese boot aan de voet van de Euromast, daar moest je wel zeebenen hebben, maar deze Hagenees overstijgt alle verwachtingen, voor de lekkere trek een doos Bamisoepjes om in m'n kar even tussendoor wat te eten, het stilt de honger zullen we maar zeggen, ergens anders heb ik toch geen tijd voor.

Op 2 oktober sta ik weer in Eeklo de grootste buitenvlooienmarkt van Vlaanderen rond de 1400 plekken,
wordt aanpoten met hopelijk goed weer, 7 kilo koffie staat gebrand, verleden week zaterdag gedaan dus de 2e optimaal!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Kinu M68

Berichtdoor bobbee » vr 23 sep 2016, 12:39

Waarom plaats je dit hier? Het hoort hier niet en als je het Aziatische onder "De Huiskamer" plaatst en jouw koffiekar agenda in "oproepjes" of "(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen" onder een nieuw topic valt het sowieso meer op! Nothing personal maar dit staat echt niet op de juiste plek op het forum...

Dit topic gaat over de Kinu M68.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M68

Berichtdoor bvds » vr 23 sep 2016, 12:57

@Bob en Adriaan: Thanks voor de support op HB!

Ik hoop dat Jim Schulman gelijk heeft met zijn verwachting dat het om spam gaat. En ze het topic weer terugplaatsen. We zullen zien...
Laatst gewijzigd door bvds op vr 23 sep 2016, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Kinu M68

Berichtdoor fransg » vr 23 sep 2016, 13:33

@Bob en Adriaan: Thanks voor de support op HB!
Als je er een link bij doet zal ik ook een duit in het zakje meefluiten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M68

Berichtdoor bvds » vr 23 sep 2016, 13:38

Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M68

Berichtdoor bvds » vr 23 sep 2016, 13:45

Topic is back!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Kinu M68

Berichtdoor fransg » vr 23 sep 2016, 13:53

Mooi!

Blijft licht achterlijk dat iemand het plompverloren wegmikte zonder even contact op te nemen.

Enerzijds zeer snel in de wiek geschoten door vermeend overenthousiasme en anderzijds oude zeikerds eindeloos de gelegenheid bieden om de betweter te spelen.

Nu ja, ik bedoel hiermee geen kritiek te hebben natuurlijk! Alles in het positieve.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M68

Berichtdoor bvds » vr 23 sep 2016, 17:28

Hulde ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Kinu M68

Berichtdoor @3aan » vr 23 sep 2016, 21:00

I'll own it and take 100% of the blame. I pulled it out of public view for Dan to review. It's my fault for not contacting you with an explanation why. My schedule got crazy and I didn't have time to go back thru and contact each person separately.

The first post seemed to me to be a "soft sell" full of links. I ignored it and let it be, because you've been a long time member. Two days later, it got reported (for apparently the second time) for looking spammy. That's why it got pulled.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M68

Berichtdoor bvds » zo 25 sep 2016, 18:13

Ik heb inmiddels heel wat shotjes op beide malers gemaakt. En ik merk keer op keer een verschil in smaak. Vandaag had ik Alwin nog op bezoek en zonder iets gezegd te hebben benoemde hij na wat geproefd te hebben precies hetzelfde verschil: Namelijk dat shots met de M68 wat meer uitgesproken en absoluut frisser van smaak zijn!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron