HG One

Gebruikersavatar
paulkoffie
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 02 okt 2011, 16:13

HG One

Berichtdoor paulkoffie » za 17 feb 2018, 08:36

Beste koffie fanaten,

Begin maart zit ik toevallig in New York. Aangezien ik niet heel vaak in De States, kom, dacht ik dat dit een mooie kans zou zijn om een HG One aan te schaffen en te importeren. Helaas zijn ze (zoals gebruikelijk) niet uit voorraad leverbaar. Begin februari had ik de website die de malers levert, lynweber.com, al gemaild met de vraag of er vóór maart een exemplaar beschikbaar zou komen. Dit is ook niet het geval.

Weet iemand nog een andere manier om voor 5 maart aan een HG One te komen? (In New York) Misschien nog een andere leverancier of iets dergelijks? Anders beschouw ik dit maar als een 'gemiste kans'.

Groeten,

Paul

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: HG One

Berichtdoor bobbee » za 17 feb 2018, 10:03

Hoi, ik zou het niet weten. Kanttekening, heb je er weleens 1 geprobeerd in het echt? Handmalen moet wel je ding zijn...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Wannistopeles
Berichten: 22
Lid geworden op: do 13 nov 2008, 23:20
Locatie: Grave

Re: HG One

Berichtdoor Wannistopeles » za 17 feb 2018, 14:19

Als 2de hands ook een optie is: Vorige week werd er nog een HG One aangeboden op Kaffee-Netz.
Bezzera Strega, Ceado E37S & een Nivona voor het gemak

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: HG One

Berichtdoor bvds » za 17 feb 2018, 14:58

maar die is reeds verkocht...

zou een Kinu M68 kopen. of Helor stance. hebben versnelling.

tenzij je geen lichte branding gaat malen...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: HG One

Berichtdoor bvds » za 17 feb 2018, 21:57

staat er na vorige week nu weer een te koop:

https://www.kaffee-netz.de/threads/hg-o ... er.113816/
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

cron