Filteren dus!
[emoji477]️
Re: Koffie in de krant of op het web
- Forum: Leuk en interessant
- Onderwerp: Koffie in de krant of op het web
- Reacties: 961
- Weergaves: 413657
- ma 01 jun 2026, 21:03
- Spring naar bericht
I am flabbergasted!Hk87 schreef:Geen ai foto [emoji23] Maar nee echt heel serieus.
Ik was zelf ook wel een beetje verbaasd dat ie zelf is gekomen uit Italië maar wat een toewijding, en wat een service heeft hij mij verleend echt diep onder de indruk.
ja geel of bruin water of zocremalaver schreef:Sbs 6 rijdende rechter .
Een man die een geleased koffieapparaat niet heeft betaald Werd door de rechte de rijder volledig in het ongelijk gesteld.Terecht leek me.