Er zijn 953 resultaten gevonden

Re: advies gevraagd: Lagom Casa of Niche Zero of .. ?

Ik heb ze beide gehad, vanwege het iets kleinere formaat en de toevoeging van variabele toeren, een knocked en een aito-off functie gaat mijn voorkeur licht uit naar de Casa. Een niche is een stuk simpeler maar tegelijk ook echt een tank die zeer duurzaam is. Beide zijn een goede keuze.

Re: Advies gevraagd: Niche Zero vs flat burr (Philos / Mazzer Philos i189D

M'ohkay... Ik had allang wel gesnapt dat water belangrijk is voor de toestand van je machine en uiteraard ook voor de smaak. Maar ik dacht dat dit vooral zat in controleerbaar en constant en het ontbreken van verontreinigen. Maar door een samenstelling kun je deze ook beter geschikt maken voor licht...

Re: Voorstellen

Welkom! Als je in Arnhem woont dan kun je jezelf laten informeren door vrienden en sponsors van het forum Espressowinkel.nl. Persoonlijk ben ik niet kapot van de Sette. Voor je budget kun je kiezen voor een redelijke nieuwe machine die echt wel een stap voorwaarts is, maar zal een nieuwe maler niet ...

Re: gespot

Voor heel veel mensen die er zo over nadenken is de Strega uiteindelijk een opstap naar een Londinium of een P810. Als je de middelen en de passie hebt kun je die stap ook direct overslaan.
Ik wil nog best een R24 hebben, ooit. Maar dan moet ik iets redelijks voor mijn L-R terug kunnen krijgen.

Ga naar uitgebreid zoeken