De miskoop die Jura Ena 8 heet...

phusebox

Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...

Berichtdoor phusebox » do 21 nov 2019, 13:36

Dynalogic een prutsbedrijf noemen is nog een compliment eigenlijk, zoek er maar eens naar. Ik hoop dat jij er nooit zaken mee hoeft te doen in ieder geval.

Verder, ik heb foto's van de beschadigingen naar Jura gestuurd en gemeld dat ik teleurgesteld ben in de kwaliteit van de service en het transport. Netjes met je spullen omgaan heeft weinig zin als diegene die het moet repareren niet behandeld alsof het zijn eigen spullen zijn.

koffiedikkertje

Berichtdoor koffiedikkertje » do 21 nov 2019, 13:40

Doet mij denken aan mijn Rancillo Silvia veel geroemd maar in mijn geval een doffe ellende. Hoewel mijn bezerra ook al,twee keer is teruggeweest voor reparatie.

Newbeanie

Berichtdoor Newbeanie » wo 04 dec 2019, 15:35

Dynalogic bezorgt ook voor onder andere Vodafone en HP. Van Vodafone hoorde ik dat ze heel streng zijn en dat alle klantgegevens moeten kloppen, anders leveren ze niet. Ging dus echt fout :lol:

mutsje

Berichtdoor mutsje » do 05 dec 2019, 20:44

Dynalogic bezorgt ook voor onder andere Vodafone en HP. Van Vodafone hoorde ik dat ze heel streng zijn en dat alle klantgegevens moeten kloppen, anders leveren ze niet. Ging dus echt fout :lol:
Ligt er maar net aan welke chaufeur het is en hoe overtuigend je kan zijn. Wel weigert mijn collega tegenover mij op het werk zaken te doen met dat vervoersbedrijf wegens enorm slechte ervaringen.

On topic: Ik heb in mijn bonenmaler al vele kg's doorgevoerd en gelukkig nog geen steentje gezien. Dan heb je echt pure pech. Wel heb ik ooit zo'n fancy krups automaat gehad, man o man wat een rampenplan was dat. Jura is over het algemeen wel goed en hoor veel mensen alleen positief erover praten. Kun je niet eens contact met Jura opnemen en je verhaal daar doen?
ECM Giotto Premium, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Terug naar “Volautomaten”