Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Marianb
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 23 apr 2021, 11:25

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor Marianb » vr 23 apr 2021, 15:39

Na het gehele ontkalkingsprogramma te hebben doorlopen gaf het apparaat aan: apparaat spoelen. Dat hebben we gedaan maar het apparaat blijft maar aangeven dat we moeten spoelen. Alles geprobeerd zoals een reset , ook de stroom er af gehaald maar op de display blijft staan dat we het apparaat moeten spoelen. Wie heeft de gouden tip??

Anneke S.
Berichten: 1
Lid geworden op: di 25 mei 2021, 18:52

Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic: storing in het watersysteem

Berichtdoor Anneke S. » wo 26 mei 2021, 10:17

In ons nieuwe huis is een koffiezetapparaat van dit type uit 2002. Wij hebben hem ontvet, ontkalkt, ingevet met siliconen vet en hij doet het nu, maar geeft steeds na een paar kopjes te hebben gezet aan in het display:

STORING IN HET WATERSYSTEEM

We pompen hem steeds leeg.
Maar het gebeurt keer op keer weer.
Ons vermoeden is dat er iets mis is met de afsluitringen van het water reservoir en het punt waar je deze in zet. Klopt dit?

Iemand een idee hoe we dit zelf kunnen verhelpen, want ik had een monteur van Miele gebeld en dan zou de kosten alleen voor het komen en opschonen voor het apparaat(nog niet eens de kosten voor vervanging materiaal) op 379 euro zijn. Schandalig!

Wie kan ons helpen?
Laatst gewijzigd door Anneke S. op wo 26 mei 2021, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor bobbee » wo 26 mei 2021, 10:50

Ik heb geen idee, ik hoop dat iemand je kan helpen. Ik zou ondertussen wel verder opzoek gaan naar de oplossing omdat ik denk dat er niet snel meer een reactie komt...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten

cron