Eindelijk geen zure smaak meer

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor cremalover » do 11 mar 2021, 12:41

Heb de knoop doorgehakt en sinds gisteren mijn stekkerdoos in huis.
https://www.iear.nl/product/isotek-evo3 ... s-initium/

De k30 maakt nu veel mooier maalsel en de espresso is heerlijk.De zuurte is er wel vanaf nu.
Valt gelijk op als het maalsel in de zeef valt.Tampen is bijna niet meer nodig.De koffiekorrels liggen veel mooier geordend.

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor Pti » do 11 mar 2021, 12:49

Als Scott Rao dit zou posten staan ze in de rij, maar van een melk en suiker drinker weet ik het nog net zo niet.


:lol:

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor GuidovW » do 11 mar 2021, 12:58

Duur verlengsnoer....
Daar kun je bijna je set voor upgraden. :geek:

Wat maakt dat de apparatuur nu zoveel beter presteert?
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor Keyser » do 11 mar 2021, 13:10

Fascinerend... Ik begrijp niet hoe een stekkerdoos zorgt voor beter maalsel. Ik ben dus één en al oor.
Bij mij komt het grapje op of groen stroom ook bedraagt aan beter functionerende apparatuur

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor fransg » do 11 mar 2021, 15:11

Heb de knoop doorgehakt en sinds gisteren mijn stekkerdoos in huis.
https://www.iear.nl/product/isotek-evo3 ... s-initium/

De k30 maakt nu veel mooier maalsel en de espresso is heerlijk.De zuurte is er wel vanaf nu.
Valt gelijk op als het maalsel in de zeef valt.Tampen is bijna niet meer nodig.De koffiekorrels liggen veel mooier geordend.
Geweldig! Dat ding ziet er zeer mooi uit en ineens voel ik dat ik zoiets op den duur ook nodig ga hebben.

Deze tekst van hen klopt niet:
De meeste power cleaners van dit type verbinden contactdozen, en elke contactdoos wordt in serie aangesloten. Dit is echter fout
als je contactdozen in serie zet dan werkt het als ouderwetse kerstverlichting, alle apparaten moeten tegelijk aan staan en 8 apparaten krijgen ieder 1/8ste van 230V, dus dat werkt niet. Ze bedoelen dat je die stekkerdozen niet door moet lussen, niet achter elkaar zetten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor Dirk Jan » do 11 mar 2021, 19:09



Deze tekst van hen klopt niet:
De meeste power cleaners van dit type verbinden contactdozen, en elke contactdoos wordt in serie aangesloten. Dit is echter fout
Grappig Frans, ik zat hier ook net aan te denken wat er fout aan was en jij geeft het antwoord!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Ramrod
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 21 apr 2021, 16:57

Re: Eindelijk geen zure smaak meer

Berichtdoor Ramrod » za 01 mei 2021, 09:35

Geen zure koffie meer door een andere verlengkabel :lol:

Wat is dit nu voor een onzin , op Tweakers hebben ze een topic van 296 pagina's over dit soort onzin

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/1965236


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten