Distributor voor Cafelat Robot

Brahimski
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 22:52

Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Brahimski » do 08 apr 2021, 18:36

Iemand hier bekend met deze distributor voor de Cafelat Robot?: https://images.app.goo.gl/WnfhJNK6ZBd9qF557
Wordt op aanvraag gemaakt. Kost 88,80 dollar en dan komt er nog 61,28 dollar aan verzendkosten bij. Ding weegt 1200 gram! en wordt gemaakt in Indonesië. Heb er wel interesse in, maar vind die verzendkosten relatief veel. Als er meer mensen met interesse zijn, zou ik eens kunnen vragen wat de verzendkosten dan zijn. Zie het hier wel verschijnen dan😉

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Pti » do 08 apr 2021, 18:39

Als je een distributeur voor die distributeur zoekt zou ik bij ESW aankloppen. Aan de prijs gaat het niet veel veranderen.

Je kunt 'm na (laten) maken voor een iets zachter prijsje of proberen grijs te importeren, maar het zal altijd een duur klompje ijzer worden.

Brahimski
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 22:52

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Brahimski » do 08 apr 2021, 18:45

Bedankt. Ging me er meer om dat als het bv tot 10 kilo dezelfde verzendkosten blijven, we die dan met een paar kunnen delen.
Wil verder niet een distributiekanaal opzetten, gaat maar om een eenmalige aankoop.

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Fisherman » do 08 apr 2021, 22:21

Ipok Tala maakt ontzettend mooie tampers en distributors, maar ze zijn wel aan de prijs! Had er al eens naar gekeken voor mijn Flair. Ik schrik eerlijk gezegd van de verzendkosten, weet je ook waarom die zo hoog zijn? Voor zover ik weet worden ze ook vanuit Indonesië verzonden namelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Brahimski
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 22:52

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Brahimski » do 08 apr 2021, 22:27

Geen idee. Kreeg bijgevoegde specificatie van ze. Wordt inderdaad vanuit Indonesië verstuurd. Blijkbaar zijn de EMS verzendkosten sinds dit jaar omhoog gegaan.
Bijlagen
423CE606-E2E1-402C-849F-CC943DED7BF6.jpeg

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor bvds » vr 09 apr 2021, 14:26

Ik vind die dingen totaal niks toevoegen. Ook al zien ze er mooi uit.

Maalsel shaken of roeren vind ik veel zinvoller.

Wat mij betreft zo'n ding vooral kopen als je hem mooi vindt of van het ritueel hout, niet vanuit de gedachte dat je koffie er beter op gaat worden.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Boem
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 14 jun 2020, 20:21

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor Boem » za 10 apr 2021, 13:41

Wel indrukwekkend, een apparaat van 1200 gram om 15 gram koffie af te vlakken...

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Distributor voor Cafelat Robot

Berichtdoor fransg » za 10 apr 2021, 18:02

Wel indrukwekkend, een apparaat van 1200 gram om 15 gram koffie af te vlakken...
Ook wel een magnifiek ding! En fijn muziekje.



Doet mij sterk denken aan een klein complex stalen ding dat ik ergens rond 2004 kocht, waarmee je een stukje hasj kon roken zonder je mond te verbranden. Had ik eigenlijk geen toepassing voor maar bij eerste aanblik wist ik meteen dat het iets is dat 'men' weleens nodig zou kunnen hebben louter omdat het zo'n indrukwekkende klus was zoiets te vervaardigen. Omdat ik er niks mee deed en er wel bij tijd en wijle iemand Zeer Vol van was, heb ik 'm opgevement weggeschonken, waarvan ik dan weer spijt heb want ik heb nooit meer zo'n ding gezien.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron