La Marzocco Linea Mini

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor Frup » vr 16 feb 2024, 22:36

Ik heb een vaste wateraansluiting, maar heb persoonlijk de meerwaarde van preïnfusie helaas niet proefondervindelijk kunnen vaststellen. Idem met pre-brew.
Sinds ik met m’n weegschaal (Felicita Arc) time en weeg, is mijn aanvankelijke behoefte aan een shottimer ook al weg.
Eigenlijk ben ik helemaal gelukkig met m’n huidige LM! Dus laat deze ‘upgrade’ graag aan me voorbij gaan.
Als ik opnieuw moest kiezen zou ik de Micra overwegen. Of toch de GS3 … Of toch een planetary wdt tool i.p.v. de Duomo … Of … :roll:
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » za 17 feb 2024, 00:49






Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » zo 18 feb 2024, 18:24


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor fransg » zo 18 feb 2024, 18:53

Vlot doorgespoeld. Zo jammer dat veel van die youtubers bijna alleen zichzelf filmen.

Hij zit daar maar te babbelen en met zijn armen te zwaaien en slechts héél af en toe is een detail van een van de machines in beeld.

Doodzonde.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » di 20 feb 2024, 12:12

Ja, maar werkt in de praktijk toch zodanig uit dat "de mensen" jammergenoeg toch een smoelwerk willen zien.

Het chromen paneel is bij die nieuwe LMLM-R nu ook in kleur gepoedercoat. Vreemdgenoeg het metalen frame niet, dat is zwart gebleven. Jammer tenzij je voor een zwarte kiest.




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor fransg » di 20 feb 2024, 12:26

Ja, maar werkt in de praktijk toch zodanig uit dat "de mensen" jammergenoeg toch een smoelwerk willen zien.
Ter vergelijking:

In deze video (over een fotografietoestel) zit er ook een man in beeld maar die geeft wel continu goeie informatie en er wordt veelvuldig in detail getoond waarover het gaat:

https://www.youtube.com/watch?v=jNb4hPvLWYQ



Tussen twee espressomachines slap zitten lullen vind ik een dikke onvoldoende
;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » di 20 feb 2024, 16:39

Ja, maar werkt in de praktijk toch zodanig uit dat "de mensen" jammergenoeg toch een smoelwerk willen zien.
Ter vergelijking:

In deze video (over een fotografietoestel) zit er ook een man in beeld maar die geeft wel continu goeie informatie en er wordt veelvuldig in detail getoond waarover het gaat:

https://www.youtube.com/watch?v=jNb4hPvLWYQ



Tussen twee espressomachines slap zitten lullen vind ik een dikke onvoldoende
;-)
Zeker en vast mee eens, maar ja zo'n youtube ornament krijgen waarop staat dat je 250.000 followers hebt, dat benodigt een gezicht erbij. Jouw vulpennen filmpje is een eenmalige actie geweest vermoed ik, ik zie tussen al dat gele gevaar geen youtube ornament. Gemiste kansAfbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » di 20 feb 2024, 16:55

Mooi toestel




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor fransg » di 20 feb 2024, 17:04

maar ja zo'n youtube ornament krijgen waarop staat dat je 250.000 followers hebt
Dat zou ik erg griezelig vinden. Een kwart miljoen stalkers!

;-)

Ik had deze week contact met een dame van een dagblad omdat ik iets had waar ze mee aan de slag kon. Ik gaf erbij aan dat ik liefst niet genoemd wil worden, nergens bij aanwezig wil zijn en ze antwoordde "We respecteren uiteraard dat je "onzichtbaar" wilt blijven - een verademing in deze tijd!"

Hier op het forum zijn we 'onder elkaar' -- niemand buiten dat wereldje interesseert het ene bal. En van de meesten kennen we de gezichten geeneens. Dat is heel prettig.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: La Marzocco Linea Mini

Berichtdoor gilleko B. » di 20 feb 2024, 17:13

Misschien is "een wie van de drie" binnen dit forum een leuk idee. Mijn naam is....en ben eigenaar van deze machine. En dan vragen stellen combi machine versus smoelwerk klopt.





Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron