Quickmill probleempje

Erik82
Berichten: 2885
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Quickmill probleempje

Berichtdoor Erik82 » wo 20 mar 2013, 16:03

@lucas, maal niet zelf. Maar maling zou volgens de leverancier wel uitermate geschikt moeten zijn voor quickmill
Voorgemalen koffie is alleen goed voor de vuilnisbak maar niet voor espresso. Lees het beginnerstopic maar eens door. Zonder eigen maler is er nooit te zeggen wat het probleem met je quickmill mis is. Grote kans dat het de voorgemalen koffie is en niet de quickmill.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Quickmill probleempje

Berichtdoor Spironski » wo 20 mar 2013, 16:03

Hmm, ik zou toch maar eens op zoek gaan naar een maler. Je weet waarschijnlijk niet wat je overkomt als je versgemalen koffie gaat gebruiken. Wellicht zijn je problemen met het zetten meteen voorbij en in elk geval zal de smaak van je koffie onvergelijkelijk veel beter worden.

Oh, en Peter van Kafko is natuurlijk een geweldige monteur, echter wellicht wat te ver voor jou. Maar hij heeft zijn klanten niet voor niets uit heel Nederland, en daarbuiten.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Quickmill probleempje

Berichtdoor bvds » wo 20 mar 2013, 20:09

Bel anders even met de importeur Euroquick.
De technische dienst geeft daar doorgaans goed advies.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Quickmill probleempje

Berichtdoor cremalover » wo 20 mar 2013, 22:11

Evermes in Zaltbommel is thuis in die apparaatjes.Vraag wel een prijsopgave.Vragen naar Collin.

nathalie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 21:33

Re: Quickmill probleempje

Berichtdoor nathalie » do 21 mar 2013, 11:38

Ik ben aan het wachten op de adapterschijf. Mocht dat niet baten, weet ik in ieder geval waar ik terecht kan. Bedankt voor jullie meedenken tot dusver.


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron