Isomac Giada pompt niet & lawaai

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 697
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor turboyeast » di 26 aug 2014, 15:04

Je zou foto's kunnen maken van wat je al hebt gedaan en dan is er ongetwijfeld minstens een ervaren sleutelaar die je advies kan geven.
Ik weet niet of ik (reeds) aan bovenstaande voldoe, maar je zou de pomp eens los kunnen testen. Beter nog, gooi deze pomp in de bak met reserveonderdelen en koop een nieuwe Ulka E (35 euro). Deze vibratiepompjes hebben een levensduur van ongeveer 10 jaar, daarna gaan ze gewoon minder goed presteren.

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

rofren
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 08 jan 2014, 10:19

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor rofren » di 26 aug 2014, 15:11

Je zou foto's kunnen maken van wat je al hebt gedaan en dan is er ongetwijfeld minstens een ervaren sleutelaar die je advies kan geven.
Ik weet niet of ik (reeds) aan bovenstaande voldoe, maar je zou de pomp eens los kunnen testen. Beter nog, gooi deze pomp in de bak met reserveonderdelen en koop een nieuwe Ulka E (35 euro). Deze vibratiepompjes hebben een levensduur van ongeveer 10 jaar, daarna gaan ze gewoon minder goed presteren.

Cheers, TY
Thanks, ik heb de pomp net los gehaald en ga m ook los testen. Bij het aanschaffen van een nieuwe pomp, moet ik dan nog ergens op letten? ik heb nu een 230V (is dat überhaupt n probleem op 220V?)

Op http://www.kookwinkel.nl/search.asp?q=Ulka%20E kom ik namelijk 3 types tegen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor fransg » di 26 aug 2014, 15:13

Ik zou er eentje bestellen bij Peter van der Weerd, van http://www.kafko.nl, je kunt hem ook bellen, hij is top wat advies betreft, heeft veel praktische tips, weet er heel veel meer van dan kookwinkels.

Mob. 0681 220474

Tel. 0592-458323
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

rofren
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 08 jan 2014, 10:19

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor rofren » di 26 aug 2014, 15:35

Ik zou er eentje bestellen bij Peter van der Weerd, van http://www.kafko.nl, je kunt hem ook bellen, hij is top wat advies betreft, heeft veel praktische tips, weet er heel veel meer van dan kookwinkels.

Mob. 0681 220474

Tel. 0592-458323
Dank frans!

ik heb Peter zojuist een mail gestuurd.

Wonderbaarlijk genoeg heb ik de pomp weer aan de praat nadat ik ook de pomp zelf gedemonteert en weer gemonteert had. Hij sloeg ineens aan. - even goed doortesten of hij verder te vertrouwen is.

t-men
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 12 jan 2014, 19:54

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor t-men » wo 27 aug 2014, 11:30


rofren
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 08 jan 2014, 10:19

Re: Isomac Giada pompt niet & lawaai

Berichtdoor rofren » wo 27 aug 2014, 12:14

YES! thanks, de vorige eigenaar vermoedde ook dat de pomp vol lucht zou zitten. Zoals het er nu uitziet was dit het probleem.

Mijn dank is groot, op naar de volgende espresso! :mrgreen:


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron