[VERKOCHT] Te koop nieuwe Solis Cafépresso Pro 117 koffiemachine

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Rickerd

[VERKOCHT] Te koop nieuwe Solis Cafépresso Pro 117 koffiemachine

Berichtdoor Rickerd » zo 26 nov 2017, 22:30

Beste leden,

Nu ik opzoek ben naar een nieuwe espressomachine en naar recensies van machines kwam ik hier uit.
Een mooi en degelijk forum waarbij je goed advies leest en duidelijk regels zijn.

Door een samenloop van een sensor die defect bleek te zijn heb ik een nieuwe machine mogen ontvangen van Coolblue.
Deze is 14-11-2017 via PostNL bij mij thuis afgeleverd.
Ik heb dus een gloednieuwe, ongeopende Solis Cafépresso Pro 117 koffiemachine te koop.

Iedereen kent de machine denk ik wel en anders hier een linkje naar de specificaties van de machine.
https://www.koffiecenter.nl/product/349 ... ilver.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Omdat ik nog een aantal accessoires thuis had en niet meegestuurd had zijn deze dus extra.
Deze zijn te zien op de foto hieronder.

Richtprijs is 500 euro aangezien er nog 2 jaar garantie via Coolblue op wordt gegeven (waarvan je het referentienummer kan krijgen van mij bij de aankoop)
Bijlagen
_89.JPG
_88.JPG
_87.JPG
_86.JPG
Laatst gewijzigd door Rickerd op vr 12 jan 2018, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Ruben Koopman

Re: Te koop nieuwe Solis Cafépresso Pro 117 koffiemachine

Berichtdoor Ruben Koopman » vr 12 jan 2018, 19:10

Nog steeds te koop???
Hoor het graag even,

Gr. Ruben

Rickerd

Re: Te koop nieuwe Solis Cafépresso Pro 117 koffiemachine

Berichtdoor Rickerd » vr 12 jan 2018, 20:44

Nee sorry! Zal het bericht verwijderen.

Terug naar “Te koop aangeboden”