[TKA] Rancilio Silvia en Macap M2M

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Heseven
Berichten: 96
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 17:25
Locatie: Groningen

[TKA] Rancilio Silvia en Macap M2M

Berichtdoor Heseven » ma 29 apr 2019, 21:45

Dag allen,

Ik help een familielid bij de verkoop van zijn Rancilio Silvia en Macap M2M maler. Het is namelijk een mooie set voor een beginner, vandaar dat ik hem graag op het forum aanprijs.

Deze Silvia heeft nog deels het uiterlijk van een V1 maar is in 2014-2015 onderhanden genomen waarbij hij grotendeels is gereviseerd en het RVS weer mooi is opgepoetst. Dit is verder terug te zien op de foto's. Intern is het namelijk een V3 (pomp/boiler), evenals andere details zoals de stoomknop die passend is bij de latere modellen. Sinds de aankoop is hij regelmatig ontkalkt en schoongemaakt. Bij de koop zijn diverse accessoires inbegrepen (zware tamper, vier espresso kopjes met schotel, de originele Rancilio portafilter met filterbakjes voor één en twee kopjes en een blindfilter voor het backflushen - zie foto's).

De Macap M2M (doserless) heeft maximaal ongeveer 50 kg koffie gezien en verkeert in goede staat.

Setprijs: €400,-

Op te halen in Hilversum. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk


Laatst gewijzigd door Heseven op ma 29 apr 2019, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Heseven
Berichten: 96
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 17:25
Locatie: Groningen

Re: [TKA] Rancilio Silvia en Macap M2M

Berichtdoor Heseven » za 04 mei 2019, 16:04

Verkocht! Mag een slotje op.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk



Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron