[VERKOCHT] Aurora Brugnetti hendelmachine izgst

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
pvc
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 jul 2020, 10:11

Re: [VERKOCHT] Aurora Brugnetti hendelmachine izgst

Berichtdoor pvc » do 23 jul 2020, 10:19

Beste,

Wat heeft u een mooie restauratie uitgevoerd. Zelf heb ik deze aurora maar dan met 2 groepen.

Is het mogelijk dat ik van u een tekening kan krijgen over de groep om te reviseren ?

De tweede vraag is zou u deze machine willen restaureren en heel erg globaal zonder verchromen en spuiten.
De machine heb ik 25 jaar geleden de machine (hij werkte perfect) vervangen omdat opeens water lekkage was.
Volgens een monteur toen (maar doe moest een nieuwe machine verkopen) was er een pijpje binnenin de boiler
de oorzaak waardoor een lekkage ontstond. Dit alles was geconstateerd zonder de boiler open te maken ?
Nu heb ik dus mijn twijfels.

Graag een reactie,

Peter van Cuylenborg
pc38958@gmail.com

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 697
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: [VERKOCHT] Aurora Brugnetti hendelmachine izgst

Berichtdoor turboyeast » do 23 jul 2020, 13:09

Beste,
Wat heeft u een mooie restauratie uitgevoerd. Zelf heb ik deze aurora maar dan met 2 groepen.
Is het mogelijk dat ik van u een tekening kan krijgen over de groep om te reviseren ?

De tweede vraag is zou u deze machine willen restaureren en heel erg globaal zonder verchromen en spuiten.
De machine heb ik 25 jaar geleden de machine (hij werkte perfect) vervangen omdat opeens water lekkage was.
Volgens een monteur toen (maar doe moest een nieuwe machine verkopen) was er een pijpje binnenin de boiler
de oorzaak waardoor een lekkage ontstond. Dit alles was geconstateerd zonder de boiler open te maken ?
Nu heb ik dus mijn twijfels.
Graag een reactie,
Peter van Cuylenborg
pc38958@gmail.com
Dag Peter,
Mijn ex-Aurora is nu in Australie. Je kunt op deze website eea vinden over de groep van de Aurora Brugnetti.
https://brooks-espressomachines.com/nl/ ... onderdelen

Ja, ik kan je verder helpen om je Aurora weer in bedrijf te krijgen. Stuur me anders even een mail via dit forum.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron