[VERKOCHT] La Pavoni naked portafilter en tamper

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

[VERKOCHT] La Pavoni naked portafilter en tamper

Berichtdoor bvds » wo 12 feb 2020, 14:06

Hallo,

Ik heb een zo goed als nieuwe 51 mm OEM naked portafilter te koop voor een La Pavoni Millenium. Deze heb ik recent gekocht bij Tudor:

https://coffee-sensor.com/product/la-pa ... post-mill/

Handig voor terugkoelen van de groep vanwege messing, maar ik geef toch de voorkeur aan mijn RVS versie. Deze mag daarom weg voor 45 euro incl. basket en handvat (nieuw 55 euro).

Verder heb ik nog een 51 mm Joe Frex Pop tamper met zwart handvat liggen die ik niet meer gebruik. Deze mag weg voor 17,50 euro ex verzendkosten en incl. een passend notenhouten handvat (nieuw 34,95 euro).

Tenslotte heb ik nog een normale 51 mm poratfilter met dubbel uitloop. Op de een of andere manier past deze niet goed in mijn Pavoni. Daar heb ik met meer filterdragers last van. Kennelijk heeft de groep van mijn machine net te krappe uitsparingen voor de "oren". Deze stuur ik gratis mee als iemand de naked en tamper samen koopt.

Als totaalpakket te krijgen voor 55 euro (ex verzendkosten).

20200212_135332.jpg
Groet,

Bas
Laatst gewijzigd door bvds op vr 14 feb 2020, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6422
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: [TKA] La Pavoni naked portafilter en tamper

Berichtdoor cremalover » do 13 feb 2020, 17:23

Mooi aanbod.

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: [TKA] La Pavoni naked portafilter en tamper

Berichtdoor bvds » vr 14 feb 2020, 11:45

Verkocht!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron