[VERKOCHT] Niche Zero Grinder

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor Marc O. » vr 26 feb 2021, 14:16

Poeh, dan neem ik terug wat ik binnensmonds mompelde toen ik je reacties las. Zoals anderen al zeiden: Hopelijk komen er betere tijden.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 550
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor Madencio » vr 26 feb 2021, 16:58


Oprechte vraag aan jou Bert, aangezien je naar mijn idee al meerdere keren zulke zure sarcastische opmerkingen maakt: gaat het goed met je?
Omdat je het zo oprecht vraagt, nee echt tevreden ben ik niet met mijzelf, ...
Verder wens ik je succes met de verkoop van je Niche Zero.
Ik dacht al dat er meer aan de hand was dan er op de oppervlakte te zien was. Geruststellend zou ik het niet noemen, begrijpelijk wel. Uiteraard hoop ik, net als de rest, dat er betere tijden aan gaan komen voor je, Bert.
Lelit Bianca / Eureka Mignon XL

B003
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 feb 2021, 13:38

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor B003 » vr 26 feb 2021, 20:33

... en morgen zijn er weer nieuwe Niches te bestellen voor 750 Euro, al is het maar een uur ...

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor Youssef » vr 26 feb 2021, 21:06

Eens. 850 is erg veel voor hetgeen je krijgt. Andersom zijn er geen andere zero retention GOD malers die goedkoper zijn. Tel daar de schaarste en het vraag en aanbod principe bij op en...

Vanaf maart zijn de kaarten opnieuw geschud: de Giota gaat ongetwijfeld veel Niche marktaandeel wegkapen. Voor die 850 euro koop je twee Giota's of een Giota + SSP burr en hou je geld over.

Of Niche wat aan die dubbele BTW gaat doen? Ik weet niet hoe groot het marktaandeel in Europa is i.v.m. de VS, Australie en de Orient etc. Lang leve de Brexit en Indiegogo.
welke grinder bedoel je dan van giota?
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » zo 11 apr 2021, 12:18

Update? Is hij verkocht?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 550
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor Madencio » wo 28 apr 2021, 18:01

Ik had hem van marktplaats af gehaald, maar heb het er weer op gezet. Nu zonder prijs, gewoon op bieden.
Lelit Bianca / Eureka Mignon XL

jorgen83
Berichten: 101
Lid geworden op: di 14 apr 2009, 19:06

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor jorgen83 » do 29 apr 2021, 10:54

Ik had hem van marktplaats af gehaald, maar heb het er weer op gezet. Nu zonder prijs, gewoon op bieden.
Mag ik vragen waarom je de bovenste schijf nu al vervangen hebt, dat lijkt me wel heel snel als hij van november 2020 is...

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » do 29 apr 2021, 12:15

Goede vraag!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 550
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor Madencio » do 29 apr 2021, 12:49

Ik had hem van marktplaats af gehaald, maar heb het er weer op gezet. Nu zonder prijs, gewoon op bieden.
Mag ik vragen waarom je de bovenste schijf nu al vervangen hebt, dat lijkt me wel heel snel als hij van november 2020 is...
Dat mag je zeker vragen. Ik merkte na een aantal keer malen dat de schijf begon te bewegen. Na twee of drie keer zag ik dat het een halve tik grover was geworden. Ik besloot contact op te nemen met Niche en nadat ik James gesproken had kreeg ik na een aantal weken een nieuwe 'bean hopper', waarna het probleem zich had opgelost.
Lelit Bianca / Eureka Mignon XL

jorgen83
Berichten: 101
Lid geworden op: di 14 apr 2009, 19:06

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

Berichtdoor jorgen83 » do 29 apr 2021, 21:58

Oh dus het gedeelte met de schroefdraad zeg maar? Het lijkt nu alsof de bovenste maalschijf vervangen is namelijk.


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron