[Onder voorbehoudt verkocht] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor bobbee » zo 02 mei 2021, 12:51

Hoe kun je nu zonder goede koffie als je hebt geproefd hoe dit elixer de tong kan strelen mits goed bereid met de juiste apparatuur! Een super volautomaat kan daar nooit aan tippen. Ik concludeer dat de liefde dan niet groot genoeg moet zijn geweest. Heel erg jammer.
Als ik het geld zo had liggen had ik overwogen om dit van je over te nemen.

Succes met de verkoop.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

maartenc1985
Berichten: 57
Lid geworden op: za 21 nov 2020, 07:48

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor maartenc1985 » zo 02 mei 2021, 12:56

Volgens mij is het niet heel relevant waarom ik de set te koop zet toch. Hoop vooral iemand er gelukkig mee te maken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor fransg » zo 02 mei 2021, 13:06

Volgens mij is het niet heel relevant waarom ik de set te koop zet toch.
Daar heb je gelijk in. Maar doordat je zelf schrijft "door omstandigheden moet ik afscheid nemen // reden van verkoop is dat ik de koffiewereld ga verlaten" roep je vraagtekens op.

We kunnen prima leven zonder de antwoorden of verdere toelichting. Wel zoals gezegd spijtig dat je niets van je kennis en ervaring hebt willen delen met het forum waar je gebruik van hebt gemaakt om informatie in te winnen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor bobbee » zo 02 mei 2021, 13:10

@maartenc1985

Klopt. In principe niet. Maar je zet het hier te koop en je bent nu onderdeel van dit forum en het gesprek wat dat voortbrengt. Het is niet zomaar een setje. Mijn reactie was ook niet hatelijk bedoeld of denegrerend naar jou maar puur inhoudelijk over de enorm mooie set die je verkoopt en hoe blij hier iemand mee zou kunnen zijn die eruit haalt wat erin zit. Extra reclame voor de verkoop van jouw aanbieding op dit forum.

Dus nogmaals, succes met de verkoop!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor Marc O. » zo 02 mei 2021, 13:21

Voor het geval je hem gemist hebt: Heb je nog een aangepast bod gedaan per PM.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor Keyser » zo 02 mei 2021, 14:07

Graag wil ik aanvullen op de vraag van Frans en Bob. Het staat mij bij dat we een uitgebreid gesprek hadden over de Brewtus Crem one. Er bleek weinig informatie vanuit gebruikers op het internet vindbaar. Toen had je dit forum nodig om je verder te helpen. Nu kan je zelf een bijdrage leveren. Wij stonden toen ook voor jou klaar. Het korte antwoord wat je nu geeft komt bij mij uiterst onsympathiek over. Al is het vast niet zo bedoeld.

PS. Door je ervaring op te schrijven help je straks niet één persoon met je set, maar help je ook een toekomstige hobbyist met het maken van een keuze. De adviezen komen nu altijd uit op bijna dezelfde machines. Misschien kunnen we deze aan dat rijtje toevoegen of juist niet...

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor bobbee » zo 02 mei 2021, 14:37

Ach, laten we niet persoonlijk worden... Verkoop van deze set hier in dit topic is prima, eventueel uitleg en tips in dat andere eigen topic mag, maar ik wil er geen ruzie of spanning over hebben op het forum.
Niemand is het verplicht en alsjeblieft geen dwang. Ik heb hier zelf ook aandeel in zie ik. Excuus.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

maartenc1985
Berichten: 57
Lid geworden op: za 21 nov 2020, 07:48

[Onder voorbehoudt verkocht] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor maartenc1985 » zo 02 mei 2021, 16:10

Laatst gewijzigd door maartenc1985 op zo 02 mei 2021, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor fransg » zo 02 mei 2021, 16:21

Heel begrijpelijk en verstandig. Alle respect.

Hopelijk komen er betere tijden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: [TKA] Creme (expobar) one inclusief molen en vele extra’s.

Berichtdoor bobbee » zo 02 mei 2021, 21:06

Snap de vragen ook wel. Maar ik ga de koffiewereld uit en kan het geld op dit moment beter besteden omdat ik weet dat ik over een aantal maanden geen werk heb. En ik zie de complete set als luxe en heb nog een jura staan. Vandaar dat ik voor de verkoop ga.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heel duidelijk verhaal en ontzettend vervelend voor je. Ik hoop dat je snel ander werk kunt vinden en heel misschien loopt alles zo samen dat je de set kunt houden. Dat zou mooi zijn, anderzijds hoop ik dat als het niet anders kan een gelukkige koper het geheel overneemt.

Nogmaals, het is echt een prachtige set die zeer interessant is voor een potentiële koper! Voor wie crem niet kent, de fabriek achter de expobar machines zit hierachter dus geen kleine speler op de markt!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron