[Verkocht] Vibiemme Domobar super (HX) + toebehoren

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Drankdier
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 27 dec 2023, 16:26

[Verkocht] Vibiemme Domobar super (HX) + toebehoren

Berichtdoor Drankdier » vr 16 feb 2024, 16:40

Met pijn in mijn hart moet ik afstand nemen van mijn trouwe VBM domobar super. Dit omdat ik in mijn nieuwe omgeving geen ruimte heb voor de machine en dus moet overstappen naar een Londinium Vectis (ook geen straf).
De Machine verkeert nog in zeer goede staat, maar heeft uiteraard wel wat gebruikssporen gezien zijn leeftijd. Het RVS glimt nog mooi, de groep is vrij van deuken of putten en de bedrading in de binnekant is nog zeer netjes en geen sporen van lekkage.
Er is altijd goed voor de machine gezorgd. Dat wil zeggen regelmatig ontkalt en na elke 300gr koffie de groep geblindfiltert met ontvetter. Originele import papieren met technische gegevens zijn ook nog aanwezig desgewenst.
vbm super.jpg
De vraagprijs is 450 euro, en dan krijg je er nog bij:
- twee originele portafilters (enkele en dubbele uitloop) en diverse baskets
- een naakte portafilter
- een manometer die je onder te portafilter kan schroeven om zo de OPV af te stellen (reeds afgesteld op 8,5 bar)

Eventueel nog los erbij te koop:
- Eureka mignon manuale (zwart) voor 125eu
- Coffee sensor E61 grouphead thermometer voor 40eu

De machine is te testen en af te halen in omgeving Hendrik-Ido-Ambacht Zuid Holland. Bij interesse DM maar! Overige fotos kunnen altijd op aanvraag.

Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron