TKA La Marzocco Linea Micra wit

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
merelvh
Berichten: 7
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 21:45

TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor merelvh » za 24 feb 2024, 13:25

Te koop aangeboden deze Linea Micra in het wit. Te overhaast deze gekocht.. De nieuwe Mini blijft in mijn hoofd zitten dus ik neem mijn verlies en verkoop de Micra.

Hij is twee weken geleden aangeschaft bij ESW. Er zijn 45 koffies mee gezet. Hij is in absolute nieuwstaat, alle accessoires, factuur (met garantie), doos erbij.

Op te halen en uit te proberen in Breda

Vraagprijs: 3400
Bijlagen
IMG_1676.jpeg

Yespresso
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 06 nov 2020, 11:35

Re: TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor Yespresso » zo 25 feb 2024, 10:05

Wat verwacht je extra uit de mini te halen dat de micra je niet kan bieden in thuisgebruik? Een mini heeft ook wat nadelen. Hogere prijs, hoger energieverbruik, duurder onderhoud?

Ik ben benieuwd. Dan kan ik dat meenemen in m’n afweging :)

Rosanne
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 25 nov 2020, 21:11
Locatie: Apeldoorn

Re: TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor Rosanne » zo 25 feb 2024, 11:41

Tof dat je hem ook hier te koop aanbiedt. Zijn vast liefhebbers voor!
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor gilleko B. » zo 25 feb 2024, 19:32

Ik zie de toegevoegde waarde van die mini niet als je die Micra hebt. Zou er nog goed over nadenken!





kraaijcheck
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 15:53

TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor kraaijcheck » za 16 mar 2024, 13:51

Ik zie de toegevoegde waarde van die mini niet als je die Micra hebt. Zou er nog goed over nadenken!

Afbeelding
Van wat ik begrepen heb wordt de mini heel ander (op)gebouwd en zijn de gebruikte materialen van een andere kwaliteit. De mini is echt een kleine versie van de horeca machine terwijl de micra flinke consessies doet. Zo is hoe ik het begrepen hebAfbeelding Als je de micra en mini naast elkaar ziet is de micra of echt een “speelgoedje”. Schattig, maar de mini is veel meer een statement in mijn ogen Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor gilleko B. » za 16 mar 2024, 14:01

Vermoed dat de espresso er niet beter door wordt, maar het fysiek ruimtelijk impact van een mini is in mijn ogen mooier.




kraaijcheck
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 15:53

TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor kraaijcheck » za 16 mar 2024, 14:05

Vermoed dat de espresso er niet beter door wordt, maar het fysiek ruimtelijk impact van een mini is in mijn ogen mooier.

Afbeelding
Op korte termijn misschien niet….maar op de lange termijn….Begrijp dat de druk en temp een stuk stabieler zijn, moeilijk te zeggen wat de impact daarvan op de espresso is. Maar als bouwkwaliteit er niet toe doet op de kwaliteit van espresso hebben we allemaal zwaar overgewaardeerde machines Afbeelding Maar goed, laten we die discussie maar niet aangaan in dit topic Afbeelding Hoop dat de micra snel verkoopt Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: TKA La Marzocco Linea Micra wit

Berichtdoor bobbee » za 16 mar 2024, 14:17

La Marzocco Linea Micra
Gereserveerd
https://link.marktplaats.nl/m2084752166
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bernd90, Google [Bot] en 8 gasten

cron